دانلود اهنگ جدید یک روز ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


افتاده خزان به جان گلشن، ای دوست

من مانده ام و آتش در تن، ای دوست

یک روز بیایی به کنارم کآن روز

در حسرت یک دوبیتی از من، ای دوست ...

                                                                        "الاحقر"

                                                                                                                          

نظرات  (۴)

  • مهدی دوست محمدیان
  • به به.... واقعا به به، به این ذوق و استعداد شعر گویی....
     ای حافظ! ای سعدی... :-)

    سلام بر آرزوی شما...

    سلام بر شما جانبازان دفاع مقدس از انقلاب اسلامی

    میزبان قدومِ گرم و نظراتِ شما هستم...


    پاسخ:
    al ahghar
    از همین تریبون میخواستم بگم:

    شعر هات از نظر ادبیاتی که نمیدونم ولی از نظر دلی،

    چونکه از دل بر می آید لاجرم بر دل می نشیند.

    من الله توفیق
    پاسخ:
    azizi hamsaye
    sayat mostadam
    خدایا
    همه از تو میخواهند بدهی

    اما ،من می خواهم بگیری

    خستگی،دلتنگی و غصه ها را،از لحظه لحظه ی

    روزگار همه آنهایی که

    دوستشان دارم...
    سلام غبارحرم
    باکدوم بنده خدایی؟!

    پاسخ:
    salam
    ba abdollah
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی