دانلود اهنگ جدید یا رب الشّهر الرّمضان عجّل لولیک الفرج ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

وقتی عسل یاد تو شد طعم دهانم

دیگر چه نیازی به رطب ، لحظه افطار ...

                                                            "الاحقر"

نظرات  (۱۰)

  • مـلــــــــــــــــوس
  • من از عمق وجود خدایم را صدا کردم،
    نمیدانم چه میخواهی ولی امشب....
    برای توبرای رفع غمهایت،
    برای قلب زیبایت،
    برای ارزوهایت،
    به درگاهش دعاکردم
    و میدانم خدا از آرزوهایت خبردارد... ♥
    سه حرف دارد...ولی برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد"خدا..."ا
لتماس دعا
    قشنگ بود!
  • خواهر کوچیکه
  • گل در بر و می در کف و معشوق به کام است
    سلطان جهانم به چنین روز غلام است
    همچون سحر از عطر اذان سرشاری
    انگار لب تورا خدا بوسیده ست ...


    آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!
    قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

    آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان
    دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!

    قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!
    اصلا به این نوشته بگویید «داستان»

    من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
    از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

    آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر
    باران بیار و باز بباران از آسمان

    اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!
    آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

    «یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»
    یا زیر دستهای نجیب تو در امان!

    آقا اجازه!............................
    .......................................!

    باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
    دستی برای من بده از دورها تکان...

    آقا اجازه! خسته‌ام از این همه فریب
    از های و هوی مردم این شهر نانجیب

    آقا اجازه! پنجره‌ها سنگ گشته‌اند
    دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

    آقا اجازه! باز به من طعنه می‌زنند
    عاشق ندیده‌های پر از نفرت رقیب

    «شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می‌کنند
    «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب

    آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود
    «آدم» نمی‌شویم! بیا: ماجرای «سیب»!

    باشد! سکوت می‌کنم اما خودت ببین ... !
    آقا اجازه! منتظرند اینهمه غریب ....
    ------------------------------------------------------
    آفرین بر حسن انتخابتان

    باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
    دستی برای من بده از دورها تکان...
    سلام. زیبا بود...
    قلمت در پناه آقا...
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
    -------------------------------------
    سلام
    یا علی مدد
    خیلی زیباست...
    و
    خیلی خوشمزه!

    شیرینی دم افطارم فقط «عسل ِ یاد ِ تو » یا حضرت بهار!
    ---------------------------------------------------------------------
    حضرت بهار ...
    حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا بر عاشقان و دلدادگان نور الهی مبارک باد
    به اطلاع کلیه دوستان محترم میرساند مراسم ختم قرآن در ماه مبارک رمضان به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر عج و اجابت شدن حاجات برگزار می شود لذا خواهشمند است در صورت تمایل به شرکت به این وبلاگ مراجعه فرمایید
    سلام خوبید؟
    ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند و چون دریا آرام شد ، خود را اسیر تور صید یافتن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی