دانلود اهنگ جدید گره ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

آنکس که نشست پای تو ، من بودم

یک عمر فقط برای تو ، من بودم

آنقدر دلم با دل تو خورد گره

هر بار شکست، جای تو ، من بودم

                                                   "الاحقر"

نظرات  (۳)

در این ماه خدایم پرسید: میبری یا میخوری؟ و من گرسنه پاسخ دادم،میخورم!چه میدانستم که حسرتها را میخورند و لذتها را میبرند.التماس دعا...‏‏↳‏
‏‏‏"سلام باخوندن مطالب شماآرامش میگیرم یه سوالم داشتم ازتون ببخشیداین الأحقر یعنی چی؟:-‏)‏‏"‏
---------------------------------------------------
سلام
نگاه سبز و خطاپوشت همیشه جاری.
سلام
طاعات قبول
دیگه تحویل نمیگیری حاج علی؟
پست و مقام آدم رو غافل میکنه
مواظب باش
یاحق
-------------------------------
سلام
به زودی خبر بی وفایی این میزها به شما خواهد رسید.
  • زهرا خانوم
  • خیلی خیلی دلنشین بود برایم.................................
    -----------------------------------------------------------------------------------
    نظر لطفتون مستدام ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی