دانلود اهنگ جدید پیغام اشتباهی ! :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

در خواب دیدم گشته پرهایم طلایی

آمد پیامک صبحدم : مشهد می آیی ؟

گفتم : کجا ؟ مشهد ؟ چه می گویی برادر ؟!

من ؟ مطمئنی باز پیغام اشتباهی ... ؟

من سال های سال آن سمتی نرفتم

مشهد کجا و من کجا ، مرد حسابی !

آنجا فقط جای کبوترهای پاک است

من یک کلاغم ، پای تا سر روسیاهی

         ------------------

 آمد پیامک : " دعوتی ، بی اختیاری"

تو زائری حالا بیایی یا نیایی

 یادت می آید صحن سید ، جمعه پیش

با حسرتی کردی به کفترها نگاهی

آهسته زیر لب کشیدی آه گفتی

آیا برای این کلاغم مانده راهی ؟

آن شب ، میان خواب دیدم مشهدم من

دیدم تو هم ایوان صحن انقلابی

حال و هوایی داشتی ، ناگفتنی بود

دستی به سوی گنبد و دستی کتابی

آنشب یقین کردم که اسمت مهر خورده

آنشب یقین کردم تو هم با ما می آیی "

                                                            "الاحقر"

نظرات  (۵)

کاش ما تهرانی ها، بیشتر قدر گوهر وجودی قبله تهران، حرم حضرت سیدالکریم  )سلام الله علیه(را می دانستیم.
اولین کربلای را از آنجا اذن گرفتم.
پاسخ:
سلام
کاش حدیث کربلایی این حرم را باور داشتیم

امان از یوم الحسرت ...
سلام علیکم
خیلی خوب...
فقط معنای "صحن سید" را نفهمیدم.
پاسخ:
سلام علیکم
منظور صحن حضرت سید الکریم ع
  • گدای امام رضا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام *** آقا
    شما دوباره رفتید مشهد؟
    بعد زیارت با *****؟
    مگه میشه ؟
    زیارت قبول
    حالا چرا نگفتید؟
    این شعر رو کپی کردم
    پاسخ:
    سلام دادا
    ای بابا گدا هرچی رو سیاه تر ...
    قبول حق باشه
    سلام عاشق
    طیب الله انفسکم خیلی زیبا بود

    منتظر شعرهای جدیدتان با جان و دل هستیم




    پاسخ:
    سلام
    آفرین بر نظر پاک خطاپوشت باد .
    قبول باشه زیارتتون
    پاسخ:
    سلامت باشید
    انشاالله به زودی برای شما !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی