سلام قولا من رب الرحیم (یس-58) آن نکته و آن چیز که مسلم است آن است که تند روی در هر مکان و هر جایگاهی مورد نقد و اعتراض است و از منظر اسلام مذموم. یعنی از نظر بنده تندروی در سیاسی بازی و احساس آن کردن که خیلی میفهمی نیز آخر و عاقبت بدی به دنبال خواهد داشت. همانطور که اسلام از امثال نجد ابن عامر ضربات مهلکی خورد کم نبود اثرات ضربات نامردانه و ناجوانمردانه برخی از خواص به ظاهر فهیم از نظر سیاسی خوبی چون، مختار که نمیدانم تاریخ با او بد عمل کرده و یا خود او در برخی از موارد بد عمل کرده دل امام عالم حسن ابن علی علیه السلام را شکاند بی شک نرفتن و عدم حمایت امثال ابو اسحاق در صلح حسن ابن علی علیه السلام بی تاثیر نبوده است. فلذا بنده همانطور که بد فهمی را نقد می کنم هر عملی خلاف سیره ائمه معصومین علیهم السلام را نیز مذموم و ناپسند میدانم ولو از سوی دلیری چون مختار.
جهان میدان بازی هاست.. اما تا کجا بازی؟ بگیر این گوی و این میدان... شما بازی و ما بازی سوی محراب هم بردیم دلها را و بازی بود خدارا توبه کردن های ما هم شد دعا بازی....
آن نکته و آن چیز که مسلم است آن است که تند روی در هر مکان و هر جایگاهی مورد نقد و اعتراض است و از منظر اسلام مذموم.
یعنی از نظر بنده تندروی در سیاسی بازی و احساس آن کردن که خیلی میفهمی نیز آخر و عاقبت بدی به دنبال خواهد داشت.
همانطور که اسلام از امثال نجد ابن عامر ضربات مهلکی خورد کم نبود اثرات ضربات نامردانه و ناجوانمردانه برخی از خواص به ظاهر فهیم از نظر سیاسی
خوبی چون، مختار که نمیدانم تاریخ با او بد عمل کرده و یا خود او در برخی از موارد بد عمل کرده دل امام عالم حسن ابن علی علیه السلام را شکاند
بی شک نرفتن و عدم حمایت امثال ابو اسحاق در صلح حسن ابن علی علیه السلام بی تاثیر نبوده است.
فلذا بنده همانطور که بد فهمی را نقد می کنم هر عملی خلاف سیره ائمه معصومین علیهم السلام را نیز مذموم و ناپسند میدانم ولو از سوی دلیری چون مختار.