دانلود اهنگ جدید نایاب ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی



خانم سلام ، یک قطعه چوبِ دار دارید؟
یک لیتر بنزین ، فندکِ بیکار دارید؟

دکتر نوشته توی نسخه "قلب ، تعویض"
یک قلبِ دست دو ، کفِ انبار دارید؟

من عهد کردم عشق را کامل کنم ترک
یک تخت با زنجیر و پیچ ، آچار دارید؟

چشمم کمی بی سو شده از گریه ، خانم
اینجا ، شما، داروی چشم تار دارید؟

بی خوابی ام شب ها ، همه از خاطرات است
قرصی برای شستنِ افکار دارید؟

شرمنده، من وقت شما را هم گرفتم
اصلاً شبیه من شما بیمار دارید؟

دکتر به من گفتست : دردت لاعلاج است
دکتر به من گفتست : حالی زار دارید

خانم ، سرت را درد آوردم ببخشید
اصلاً خلاصه ! قرص هجر یار دارید؟
.
.
.
با لحن محکم پشت باجه : آی آقا !
مانند تو ، دیوانه ما بسیار داریم

لطفا بفرما ، وقت ما را و خودت را ...
ما غیر تو ، اینجا هزاران کار داریم

داروی تو "وصل" است ، دارویی که نایاب ...
جز آن ، بخواهی هر چه ، در بازار داریم


                                                                           
ع.شیرخانی (ابر)

نظرات  (۱)

سلام ، روزتون بخیر

خواستم براتون نظر بزارم خستگیتون بره چون واقعا مفید بود برام !!

 

با اجازتون اینجارو تو واتس اپ برای دوستم فرستادم

پاسخ:
سلام علیکم ، الحمدلله .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی