دانلود اهنگ جدید ناامید نیستم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

صد شکر که در ظلمت غم ماه ی هست

در سینه سنگ ما هنوز آهی هست

نومید نیم که سائلی گفت به من

از مشهد او به کربلا راهی هست

                                              الاحقر

نظرات  (۶)

سلام!
شعراتون بسیار زیباست!
از خوندنشون کلی لذت بردم!
خدا خیرتون بده
ممنون
........................................
سلام
خدا به شما هم خیر بده ...
زیارتتون قبول
  • دلم با دلت تا ابد...
  • دلم قرار نمى گیرد از فغان بى تو سپند وار زکف داده ام عنان بى تو
    ز تلخ کامى دوران نشد دلم فارغ زجام عشق لبى تر نکرد، جان بى تو
    چو آسمان مه آلوده ام ز تنگ دلى پر است سینه ام از اندوه گران بى تو
    نسیم صبح نمى آورد ترانه شوق سر بهار ندارند بلبلان بى تو
    لب از حکایت شب هاى تار مى بندم اگر امان دهدم چشم خون فشان بى تو
    چو شمع کُشته ندارم شراره اى به زبان نمى زند سخنم آتشى به جان بى تو
    ز بى دلى و خموشى چو نقش تصویرم نمى گشایدم از بى خودى زبان بى تو
    عقیق سرد به زیر زبان تشنه نهم چو یادم آید از آن شکرین دهان بى تو
    گزاره غم دل را مگر کنم چو امین جدا ز خلق به محراب جمکران بى تو
  • شما مرا درخت صدا کنید!
  • شعر شما هم بسیار زیبا بود بسیار ....
    ......................................................
    ممنون
    هذا من فضل ربی ...
  • شما مرا درخت صدا کنید!
  • هرچند هوایِ کربلا دارد دل
    پرواز در این صحن و سَرا دارد دل
    گاهی برود مشهد و گاهی هم قم...
    انگار دو بام و یک هوا دارد دل


    -عارفه دهقانی -
  • شما مرا درخت صدا کنید!
  • از سر دیوانگی حالم بد است
    آرزویم یک سفر قم-مشهد است

    علیرضا خاکساری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی