دانلود اهنگ جدید من حالم خوبه , خیالت راحت , اصلا ببین دارم میخندم ! :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

چون غنچه, گشاده پیرهن , می خندد

چون بلبل مست , در چمن می خندد

بگشوده لبان سرخ لبریز نمک

وز شدت درد زخم من می خندد

                                                      الاحقر


نظرات  (۷)

عجب حال و هوایی داره این شعرها.
ببخشید قصد ،تشکر کردن بود. من همیشه به وب شما میام و واقعا لذت می برم. امروز من باب تقدیر گفتم چیزکی بنویسم. فراوان درود
....................................................................
سایه تان مستدام ...
  • __....تنهاترین....___
  • خـــُدایـــآ،
    این روز هـآ حرف هـآیم
    بوی نـآشکـری میدهـند،
    اما تـــو،
    به حـساب تنهـآیی ام بگــذار...
    تمـآم این عـآشقانه هـآی تکـرای
    و نوشته هـآی پردرد را
    کـنـآر هم بگذاری به یک چـی میـرسی،
    تنهــــایــی ...
    سلام بر جناب حقیرترین
    وبلاگ خوبی داری
    موفق و سربلند باشی
    یاعلی
    خیلی زیبا بود
    لذت بردم
    خیالم راحته عزیز....
    هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...
    وز شدت درد، زخم من می خندد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی