دانلود اهنگ جدید قصّه غصّه ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

زهر و عسلش با تو ، چشیدن با من

ناز ، از تو فروختن ، خریدن با من 

تلخست، ولی نیست جز این قصه عشق

دلبر شدن از تو ، دل بریدن با من

                                                                        "الاحقر"

نظرات  (۶)

قصه ی عشق خیلی وقتها با دل آدم خیلی کارها میکنه!!!
ای کاش دل آدم رو هیچوقت نشکنه...
زیبا بود
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    با طور بی موسی به روزم
  • بننننننییییییییییی
  • قدیما شعرهای تازت رو اس ام اس می کردی؟؟؟؟/
    -------------------------------------------------------------
    عزیزی، چشم
    یاد آهنگ شهرام شکوهی افتادم...
    دلبری از تو / دلبستگی از من...
    عاشقی از تو/ وابستگی از من ........
    سلام وبت خیلی عالیه.
    به منم سر بزن خوشحال میشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی