دانلود اهنگ جدید قسم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

مبین خموشم و صد مهر بر لبم دارم

هزار زلزله در این دل چو بم دارم

اگر به خون رگانم کنم غمم مکتوب

هزار حرف جگرسوز در قلم دارم

تمام غصه دل گشته است تنهایی

و این عجیب که پیش منی و غم دارم

تو آتشی و به جانم فتاده ای ای یار

دگر چه ترس ز عقبی و محشرم دارم

اگر چه بغض گلویم پر است از گله ها

ولی زمهر تو حرفی به هر رگم دارم

قسم به آنکه تو را در مسیر من بگذاشت

تویی تو , هستی من , آنچه بیش و کم دارم

                                                         الاحقر

نظرات  (۱۱)

  • احسان علی آبادی
  • مکتوب، گشته، قلم، بگذاشت، چو، یار. این ها زبان شعری تون رو توی فضا کلاسیک می بره ولی به وضوح بقیه کارتون نئوکلاسیکه.
    ولی واقعا پیشرفت رو به جلوتون محسوسه. تبریک می گم بهتون.
    شاعر باشید.
    ....................................................................
    ممنونم از نظر لطفتون ...
    سلام به روزم با مرثیه ی جدید امام صادق ع از علی اکبر لطیفیان
    هزار حرف جگر سوز در قلم دارم...
    ...
    خیلی زیبا بود... احسنت... بیت آخر هم عالی بود...
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
    ...........................................................
    من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم ...
  • محمد حسین رحیمیان
  • هزار زلزله در این دل چو بم دارم.......
    بسیار عالی

    ....................................................
    به پای اشعار زیبای شما نمیرسه بزرگوار ...
    به به!!!!!
    چقدر دلنشین ِ واقعا....


    قسم به آنکه تو را در مسیر من بگذاشت
    تویی تو هستی من آنچه بیش و کم دارم


    به به
    ................................................................
    زلال نگاهتان همیشه جاری ...
    تو آتشی و به جانم فتاده‌ای ای یار / دگر چه ترس ز عقبی و محشرم دارم؟

    محشره...
    .....................................................................................
    نظر لطفتون ...
    سلام دوست خوبم
    وبلاگ خوبی داری میخاستم بگم اگه مایل به تبادل لینکی بیا و فقط با دو تا کلیک وبلاگتو رو تو سایت لینک کن - خوشحال می شم
    ممنون که پیامم رو خوندی وبها دادی
    ممنون از پست قابل توجه وزیبات
    ==================
    بابات چکاره است ؟ ..باباش معتاده ......دخترک برمیگرده و به دختربچه ای که زودتر جواب داده میگه : کثافت بابای خودت هم معتاده ....دخترک اولی میگه : کثافت خودتی بابای من کم معتاده .....دخترک دومی با خشم میگه :بابای من کمتر معتاده .......میگم : دعوا نکنید ...

    ورو به دخترک اولی میگم : بابات کم معتاده یعنی چی ؟ معتادنیست !...دخترک میگه
    ..
    وارد که میشیم میبینم اتاق پراز ادم های مختلفی هست بیشتر و زن هستند ..ودوتا پیرزن .........

    میگم چه خبره ؟
    ======
    مادر پس از تعارفات فراوون گرفت و بازش کرد به دست بچه داد...

    چند لحظه ای گذشت زن میخواست که بره با زن حرف میزدم که دخترک گفت
    ================
    منونم میشم نظرتون رو جدا ازهمه اینها ازنویسندگی و قلمم هم اگه دوست داشتین بگید
    حل مشکلات کامپیوتری شما
    سوال از شما پاسخ تصویری از ما
    $$$$$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
    ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
    ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
    *.°
    ?
    ...°
    ....O
    .......°o O ° O
    .................°
    .............. °
    ............. O
    .............o....o°o
    .................O....°
    ............o°°O.....o
    ...........O..........O
    ............° o o o O
    ......................?
    ...................?
    ...............?
    ...........?
    _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
    *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
    با ارسال سوالات خودتان درخصوص کامپیوتر، اینترنت، وبلاگها بخصوص وبلاگهای بلاگفا و ... در پایان همین پست منتظر پاسخ ما باشید
    پاسخ بصورت تصویری (عکس) خواهد بود
    چقــدر بــده کــه تــو...


    میــتــونی خــودتو خــــر کنــی.. داغــون کــــنی.. بدبخــت کنــی...


    اما نمــیتونی خــودتــو بــغل کنــی.. آروم کنــی.. از تنــهــایــی در بیــاری ...!!!
    سلام

    از نوشته های وبلاگتون لذت بردم
    سعی کردم نظر بدم چون میدونستم خوش حال میشی ، اگه میشه و وقت کافی رو داری به منم سر بزن
    با تشکر- مدیر وبلاگ

    www.sag2.bogfa.com
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی