دانلود اهنگ جدید فقط بگو تا کی !؟ :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

    گفتم که عزیز ، بال و پر می خواهم

     داروی شفای این جگر می خواهم

    خندید به زیر لب ، شنیدم می گفت :

  "زودست ! تو را شکسته تر می خواهم"

                                                                                 "الاحقر"

نظرات  (۴)

وای خدا عجب سروده ای!!!!
خیلی لذت بردم!
-----------------------------------------------
نظر لطفتون ...
آخرم میمیرم و کسی هیچ نخواهد نفهمید
دلم از من غم خورد ...
سلام ممنون که بهم سر زدی
وب زیباست و حس وحالت منوبه وجد میاره
موفق باشی وسر بلند
کسی چه می داند
من و این اردیبهشت..
چقدر با هم حرف داریم....!
-----------------------------------------
من و این اردی بهشت ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی