دانلود اهنگ جدید تمام طول راه را ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

گمان مکن که سنگم و به فکر عشق نیستم

تمام طول راه را بدون تو گریستم

هجوم خاطرات تو ، چنان به ساحل دلم ...

که پای آینه کنون ، ندانم این ، که کیستم

نمی رود ز یاد من که خنده های داغ تو

گرفت دستِ سرد من که روی پا بایستم

بدون تو نه اینکه یک ، همان تهی مبهم ام

تویی که پشت باورم ، دویی ، که همچو بیستم

.

.

.

و من هنوز از خودم ، سوال می کنم چه سان ؟!

تو رفتی و من این چنین ، بدون عشق زیستم

                                                                                "ابر"


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی