دانلود اهنگ جدید سهراب ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

گیرم که تویی دوای زخم این غم

گیرم برسی به لحظه آخر هم

تو قصه شاهنامه ها را خواندی !؟

سهراب درست روی دست رستم ...

                                                                  "ا ل ا ح ق ر"

نظرات  (۷)

افسوس که چه دیر پیام های خدا رو گرفتم...در حسرتم
التماس دعا
پاسخ:
yadat bashad barkat zaman ha daste khodast
pas hich vaght dir nist
  • سلمان جعفری
  • جالبه.
    موفق باشید.

    پاسخ:
    lotfetan mostadam
    الا یا ایها الساقی ادرکاسا و ناولها         که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها
    پاسخ:
    آسان نمود اول ...
    چرا الاحقر بعضی وقت ها سرهم و بعضی وقت ها شکسته؟!
    یعنی دلتون شکسته؟!
    یعنی...
    پاسخ:
    . . .
    ایمان :
    سلام
     ...
    دست از این کارا بردار
    ...

    الاحقر: سلام
    عزیزی دادا
    مضمون شعر:یاس و ناامیدی
    این جور که پیداست عاشق نیستیا شاعر
    پاسخ:
    aashegh!!!
  • محمدصادق دهقانی
  • سلام علیکم
    قرار نبود اسم و نظر ما عمومی بشه که اخوی!!!
    شما رو هم تو نیات انداختیم به ورطه آزمایش نفوس!!!
    پوزش که اسمتون به خاطر شعر طنزک ما عیان شد فلحال آقایی که کردی به خاطر ما لو رفتی الاحقر جان!!! به قول خودم:
    در شعری سری شکسته دارم
    جز شعر دگر هنر ندارم
    من در پی قطره آبرویی هستم
    دریاب مرا منم صبویی دارم....
    و اما بعد: خواستم بگم اگر حال داشتید یه نقدی به این واگویه های پراکنده ما هم داشته باشید
    و نظر بدید که در چه اوضاع احوالیه
    در باب حضرت عشق این گونه به ذهنمان خطور کرد:
    من در تب و تاب عشق او می مانم
    از عشق فقط نام ورا را می دانم
    گیرم که همه عالم از او بگریزند
    من پای حسین ابن علی می مانم.....
    روضه خوان روسیاه سیدالشهدا محمد صادق دهقانی
    پاسخ:
    salam bozorgavar
    haghir lo raftam !!!
    chizi yadam nemiad!!!
    enshaallah sar mizanam
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی