دانلود اهنگ جدید سرگرم اشهد است ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

حالم بد است ، گریه امانم نمی دهد

غم بی حد است ، گریه امانم نمی دهد

امواج اشک ، ساحل چشمان بی رمق

جزر و مد است ، گریه امانم نمی دهد

در امتحان عشق ، دل بی سواد من

قطعاً رد است ، گریه امانم نمی دهد

لب های ناامید ز بوسیدن رخت

سرگرم اشهد است ، گریه امانم نمی دهد

گفتم سبک شود دل ابری ز بعد اشک

گویا مشدّد است ، گریه امانم نمی دهد

این واضح است که مرگم بدون تو

صد در صد است ، گریه امانم نمی دهد

                                                                 الاحقر

نظرات  (۸)

  • کدام جمعه؟؟؟
  • باسلام

    تنها و غریب و منتظر...اما ما

    یک لحظه به صاحب الزمان فکر کنیم
  • خسرالدنیا و الاخره
  • گلی یا خلی نکنه هر دویی
    چرا نمیای پیشم؟؟
  • امیر قاسمی
  • سلام اینو دانلود کن کیف کن و منو دعا
    http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://mohebhadi.persiangig.com/sab%207_audio.mp3
  • کدام جمعه؟؟؟
  • سلام
    خیلی زیبا مثل رباعیات
    یک غزل زیبا از هر نظر
    من مشتری رباعیات شما هستم
    ممنون
    --------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    این نظر لطف شماست
    رباعیات شما هم بسیار لطیف و دلنشین
    سرودن برای اهل بیت ع لیاقت می خواد که الحمدلله شما دارید .
    مثل همیشه زیبا بود...
    ------------------------------------
    هذا من فضل ربی ...
    سلام
    وب زیبایی دارید
    شما شاعر هستید؟!

    چرا گریه؟!
    اگر کسی را دوست دارید به او بگویید
    تمام تلاشتان را بکنید که به او برسید
    باقی را به خدا واگذار کنید
    حتما خدا کمکتان میکند
    -----------------------------------------------
    سلام
    شاعر اگر سعدی شیرازی است
    بافته های من و تو بازی است
    رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند
    سلام دوست عزیز.
    قشنگه آفرین
    .................................
    هذا من فضل ربی ...
    گریه امانت نمی دهد ؟؟!!
    ---------------------------------------------
    چی شده !؟ چرا گیر میدی !؟ ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی