دانلود اهنگ جدید در وطن خویش غریب :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟
از کجا وز که خبر آوردی؟
خوش خبر باشی، اما، ‌اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند
قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو، دروغ
که فریبی تو، فریب
قاصدک! هان، ولی… آخر… ای وای
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام، آی! کجا رفتی؟ آی
راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟
مانده خاکستر گرمی، جایی؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز؟
قاصدک

ابرهای همه عالم شب و روز

در دلم می گریند...

                                                                         مهدی اخوان ثالث






نظرات  (۲)

خمینی (ره) را همه دوست داشتند...

همه ی آنهایی که خدا را دوست داشتند ... و هم آنهایی که دنیا مطمع شان بود و پست و مقام و مال دنیا را دوست داشتند...

هر آزاده ای روح الله را دوست می داشت... اما هرکه به ظاهر اورا دوست می داشت الزاما آزاد مرد نبود!!!

........
سلام بزرگوار
خیلی به جا بود.
.
.
.
ولی من هنوز مست "سفره خالی میخری "هستم.

التماس دعا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی