دانلود اهنگ جدید خودشیفته ! :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

شرح معشوقه ، نه مضمون غزل های من است

ای بسا عشق که مجنون غزل های من است

منم آن شاعر آشفته که از شدت شوق

غزل و عاطفه ، مرهون غزل های من است

شرح این قصّه اگر حمل به نخوت نشود

"خواجه" هم بنده و مدیون غزل های من است !

سبک هندی و عراقی و خراسانی هم

شاکر و چاکر و ممنون غزل های من است

ترسم آخر که کنم نان کسی را ... ورنه

نان این طایفه در نون غزل های من است

خواست از من نبرم نام ورا، "سعدی"  که

چند قرنیست که مفتون غزل های من است !
                                                                        "الاحقر"

نظرات  (۲)

  • سید محسن جوانمردی
  • زیبا.
    پاسخ:
    لطفت مستدام ...
    سلام علیکم شاعر
    تو مکاشفه هایتان با علما و ادیبان سلام ما رو بهشان برسانید

    شعر باحال و در عین حال خوبی بود

    انشالله قلمتان بلطف حق روز به روز پر شور تر
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    اونا هم سلام می رسونن (-:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی