دانلود اهنگ جدید جا مانده ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

سر، در آستان علی (ع)

دل، در سر پایینی ورودی حرم ح س ی ن (ع)

و چشم، در کفش کن حرم ساقی عطشان جا ماند ...

و جان در سامراو کاظمین

-------------------------------------------------------

نشد کربلا بمانم

خدا کند کربلایی ...

پی نوشت : عرض تشکر فراوان به خاطر این همه اظهار لطف دوستان ، نایب الزیارة همه عزیزان بودم

می بخشید پاسخ کامنت ها داده نشد ...

نظرات  (۱۳)

حسرت برنگشتن از کربلا...
قصه رفتن و باز گشتن از کربلا قصه ی همیشگی کلاغ روسیاه قصه هاست که مدام می رود اما نمی رسد...(خودم رو عرض می کنم که اگر واقعاً رسیده بودم که دیگر برگشتی در کار نبود...افسوس از روح هایی که از جسم عقب می مانند! جسم می رود ...می رسد...باز میگردد...اما روح اندر خم کوچه ی اول مانده...)
اللهم الرزقنا توفیق شهادتاً فی سبیل الحسین
---------------------------------------------------------------------------
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم ...
اللهم الرزقنا ...
  • نجف، کربلا عجب صفایی دارد
  • به خدا حاضرم تمام بود و نبودم تمام هستی و نیستیم رو بدم دوباره برم نجف و کربلا ولی ایندفعه دیگه برنگردم.
    این قصه عشق، قصه عجیبیه. قصه ای که به خدا کاملا یک طرفست. کی گفته عشق مولا علی و حسین شهید، عشقی دوطرفست؟
    من عاشق نیستم ولی او دنیا دنیا عاشق من است. هزار بار آبرو بردم و دوباره نوازشم کرد. او بود که مرا هوایی نجف و کربلایم کرد.
    ای خدا تورو به مظلومیت مولا علی به شش ماهه حسین شهید قسم میدم، تمام زندگیمو بگیر دوباره منو به اون آستان ببر و دیگه برنگردون.
    ...
    خوش به حالت که رفتی و بدون که حتما قبوله. مطمئن باش. و بازهم مطمئن باش که با هیچ چیزی پاک نمیشه. اصلا بردنت که بهت حال بدند. بردنت که بهت بگن ببین تو عاشق نیستی، من علی من حسین من سقای تشنه هستم که عاشق توام.
    ...
    فکر کن واقعا ما چه کار کردیم که اونا عاشقمونند؟ واقعا... واقعا...
    ----------------------------------------------------------------------------
    کاش میشد زیر پای ساقی اش
    خاک میشد این تن بی ارزشم ...
    حسرت برگشتن از کربلا بیشتر از رفتن دوباره ...
  • من غلام قمرم
  • سلام و عرض ادب
    با چند شعر گریه دار به روزم
    در ضمن این پایگاه شعر آیینی به مدد ارباب هر روز با ارائه ی مطالب جدید آماده ی خدمت رسانی به دوستداران اهلبیت عصمت و طهارت میباشد
    التماس دعا
    یاعلی مدد
    به پایت ریختم اندوه یک دریا زلالی را
    بلور اشک ها در کاسه ماه هلالی را
    چمن آیینه بندان می شود صبحی که بازآیی
    بهارا! فرش راهت می کنم گل های قالی را
    نگاهت شمع آجین می کند جان غزالان را
    غمت عین القضاتی می کند عقل غزالی را
    چه جامی می دهی تنهایی ما را جلال الدین!
    بخوان و جلوه ای بخشای این روح جلالی را
    شهید یوسفستان توام زلفی پریشان کن
    بخشکان با گل لبخندهایت خشکسالی را
    سحر از یاس شد لبریز دل های جنوبی مان
    نسیم نرگست پر کرد ایوان شمالی را
    افق هایی که خونرنگ اند، عصر جمعه مایند
    تماشا می کنم با یاد تو هر قاب خالی را
    کدامین شانه را سر می گذارم وقت جان دادن
    کدام آیینه پایانیست این آشفته حالی را
    تو ناگاهان می آیی مثل این ناگاه بی فرصت
    پذیرا باش از این دلتنگ، شعری ارتجالی را
    علیرضا قزوه


    منتطرنگاه پرمهرتان.
    درد و دل با سهراب...(خوشحال میشم بیایید بخونید و نظر بدید)

    اگه جواب اشتباه به سوالات بالا نمره ی منفی ندارد ما پاسخگو باشیم
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    انشاالله خدمت میرسم
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • سلام کربلایی علی آقا
    از همین راه دور می بوسمت ازقم ام القری جهان اسلام
    نه والاغیرتا برای ما دعا کردی یا ...
    سلام ما رو هم به آقا میرسوندی
    زیارتتان قبول باشه انشاءالله
    -----------------------------------------------------
    سلام عزیز
    این روسیاه نایب الزیارتون بود بزرگوار
    سلام ، زیارت قبول

    نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
    من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    سلام عزیز
    ممنون لطف لحظه به لحظه یتان ...
  • من غلام قمرم
  • سلام و خداقوت
    با یک مخمس از جناب آقای سهرابی:
    چیست این پیرهن مردانه
    که بر آن گریه کنی طفلانه
    زینبم سوخت چنان پروانه
    از حسین است غم این خانه
    شیوه ی دوختنت معلوم است

    یک غزل از جناب آقای لطیفیان:
    کار تنش زیاد ولی وقت من کم است
    یک شب برای شست و شوی این بدن کم است
    بانوی من نهیف نبود ، اینچنین نبود
    وقتی نگاه میکنمش ظاهراً کم است........

    ویک غزل از جناب آقای لطفی:
    گمان کنم دگر این دردها دوا نشوند
    و کودکان تو با شادی آشنا نشوند
    اگر قرار به رفتن شده دعایی کن
    که نیمه های شب از بین خواب پا نشوند.......

    وچند شعر دیگر به روزم.
    یاعلی مدد
  • کوچه سرگردانی
  • آقا از من نیاز میرسد واز توناز حسین
    دردسری شده سفر کربلای من.....
    زیارت بامعرفتتون قبول
    اللهم انا نسئلک منازل الشهدا
    ----------------------------------------------
    الهی آمین
    و الهی آمین
    و الهی آمین
  • نوکرتم داداش(مهدی شعبانی)
  • سلام برادر
    زیارت قبول
    در اوج جوونیت و اوج معنویت دوران زندگیت رفتی زیارت
    این یه سعادت بزرذگی برات هست که قدرش رو بدون
    چون این سفر یه شارژ مجدد بود برات که این دوران خوب ادامه داشته باشه.
    تو این روزگار شارژ ما زود تموم میشه
    امیدوارم یطوری شارژ شده باشی که تا آخر خط با امام زمان باشی
    و البته باید دید که ابی عبدالله با قلمت چه میکنه؟
    آیا شعرهای الاحقر بهتر می شود؟
    آیا شیرخانی می تواند یک شاعر توانمندتر از گذشته شود.
    آیا می تواند از رقیبان خود پیشی بگیرد؟
    آیا تقیان اجازه می دهد او در محل کار شعر بگوید؟
    آیا بچه های رایه المهدی قدر اشعارش را می دهند؟

    و آیا شعبانی می تواند شیرخانی را از صحنه شعرگویی حذف کند؟؟؟
  • من غلام قمرم
  • سلام و عرض ارادت
    عزاداری هایتان مورد تایید آقا امام زمان(عج)باشد انشاالله.
    زیارت قبول
    با چند شعر جانسوز به روزم
    روز و شب درد کشیدی بدنت خوب نشد
    تا سحر آب شدی زخم تنت خوب نشد
    لاله های به روی پیرهنت خوب نشد
    جگرت سوخت ولی سوختنت خوب نشد

    آینه بودی و یکباره ترک خوردی تو
    من بمیرم سر من بود کتک خوردی تو
    یاعلی مدد
    -------------------------------------
    سلام بزرگوار ممنون
    خدمت میرسم
    سلام زیارت قبول وسال نوتون مبارک
    کاش دعا کرده باشه همه در مونده ها از گرفتاری نجات پیدا کنند
    -------------------------------------------
    سلام
    ممنون
    دعا که کردم اما روسیاهی حکایتی دگر دارد ...
    سلام...
    سفر به خیر کربلایی ...
    -----------------------------------
    سلام بزرگوار
    انشاالله برای شما ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی