دانلود اهنگ جدید تعقل در عشق ! :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

قومی همه محو در خدا می گشتند

دور حرمش ز ماسوا ، می گشتند

یک عده هم از فرط تعقل در عشق

با عقربه قبله نما می گشتند ...

                                                    "الاحقر"

نظرات  (۷)

  • حقیرتر از الاحقر
  • جانم
    اینارو کی گفتی من تازه پیدا کردم
    -----------------------------------------------------------------------
    الاحقر
    خدایا راهم بده در میهمانی ات...

    بگذار شانسم را یکبار دیگر امتحان کنم!!!

    ___________________

    لحظه های خوشتون دم افطار و لحظه های سحر... ما رو یاد کنید
    واقعن یادکنیدها.. الکی نگید چشم!

    یا علی
    _____________________________________________________

    انشاالله
    همچنین شما هم ...
  • وامانده در گذر زمان...
  • از اشعارت خیلی لذت بردم
    به خودم بالیدم که همچین رفیقی دارم
    البته اگه مارو به عنوان رفیق به حساب بیاری

    بابت تنبلی تو اردوی مشهد هم معذرت مارو قبول کن

    یافتاح
    _______________________________________________

    رفیق ، شرمندمون نکن
    حقیر هیچ وقت از خود گذشتگیتون و واسه این سفر فراموش نمی کنم
    انشاالله خود سلطان اجرتون و بده ...
    بیا تا پیــــــــدا شم
    تو باش تا من باشم
    هنوز می شینم به هوای دیدن تو

    تو با این دل کندن
    کجا رفتی بی من
    بگو
    نزدیکم به شب رسیدن تو

    بیا
    ه رها شم از اینهمه درد
    که صداشم از این شب سرد
    که تموم بشه فاصله ها

    بیا که من از توخسته ترم
    که من از من بی خبرم
    به هوای خونه بیا.....

    تا پیدا شم
    تو باش تا من باشم

    هنوز می شینم به هوای دیدن تو

    تو با این دل کندن
    کجا رفتی بی من
    بگو

    نزدیکم به شب رسیدن تو.......

    __________________________________

    صدای قدم های ماه خودش..
    ماه خدا.....
    بازهم من با دستهای خالیـــــــــــــــ ...
    _____________________________________________________________

    الهی ، یا کنز الفقرا ...
  • حاج امیر احسان
  • سلام
    زیارتم قبول، حجی مقبول و سعیی مشکور انشاء الله
    جات خالی عجب حال و صفایی و دل کندن چه سخت
    یاعلی
    ____________________________________

    ای جانم ، سلام خدا و ملائک بر شما حآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآجی
    نوکرتم داداشی
    قربون دل سفیدت برم عزیز ...
    سلام
    من فکر کنم جزو گرده دوم بودم .
    وقتی مشرف شده بودیم یه لحظه برای نماز خواستم بپرسم قبله از کدوم طرفه؟
    نمیدونم خوب بود یا بد که کعبه برام یه سنگ بود فقط البته برای یک کمتر از لحظه. شاید هم عادت بود شاید هم اونچه می خواستمو هنوز نفهمیده بودم شایدهم...
    _________________________________________

    سلام
    سخته ، اما باید از عشق به عادت ها بیرون بیایم و به عاشق شدن عادت کنیم ...
    برقرار باشید
    دانه ی برفی و آنقدر ظریفی که فقط
    باید از این طرف شیشه تماشا بشوی

    گره ی عشق تو را هیچ کسی باز نکرد
    تو خودت خواسته بودی که معما بشوی.......


    ______________________________________________

    ساده نگذشتم از این عشق ، خودت می دانی

    من زمینگیر شدم تا تو ، مبادا بشوی ...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی