دانلود اهنگ جدید به من ثابت شد ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

گفتم که نرو عزیز دل , رحمی , یار

من هم ز تو دارم آخرش , سهمی , یار

خندیدی و رفتی و به من ثابت شد

تنهایی من را تو نمیفهمی یار

                                                   "الاحقر"

نظرات  (۲)

عیدمبعث هم مبارک.
همیشه شاعرباشی وشعرهای قشنگتو بخونم.
پاسخ:
سلام عزیز
عید شما هم مبارک
لطفت مستدام
شایددرآخرین دیدارمان جامانده باشد
باورم رامیگویم

نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی