دانلود اهنگ جدید برای یوسفم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

یوسف شده ای و قسمتت چاه شده

غمخوار و انیس و مونست ماه شده

یعقوب شدم که تا ابد گریه کنم

بعد از تو ، دم و بازدمم آه شده

...................................................

غریقم در میان غصه ای ژرف

دلم پر گشته از یک آسمان حرف

چه گویم با که گویم شرح این درد

دلم جامانده زیر توده ای برف

                                                                 الاحقر

نظرات  (۵)

من خدا را دارم کوله بارم بر دوش ، سفری میباید ، سفری تا ته تنهایی محض ، هرکجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، فقط آهسته بگو : من خدا را دارم
باسلام
ممنون میشم یه سربه من بزنید
ونظرتون روراجع به شعرام بگید
نظرتون مهم بوده که تااینجااومدم
منتظرم
یاعلی
سلام
انشالله که از این امتحان الهی بهترین نمره رو کسب کنید
و خدا ازتون راضی باشه
التماس دعا
................................................................................
سلام انشاالله
  • خسرالدنیا و الاخره
  • سلام
    خداروشکر انشالله حالش خوبه
    خدایی که یوسف رو ته چاه حفظ کرد و یونس رو تو شکم ماهی و موسی را رو از دریا گذروند و علی را تو بستر محمد سالم نگه داشت...
    ایشالله نجاتش میده...
    ..........................................................................
    محتاج دعای مردان خداییم ...
    سلام
    هنوز داییتون پیدا نشدن؟!
    خدا بهتون صبر بده انشالله ...
    خیلی ناراحت شدم ...
    ولی بازم امیدوارم داییتون سالم و صحیح پیدا بشن انشالله ...
    ...............................................................................
    سلام
    دعا کنید از این امتحان خدا سربلند بیرون بیایم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی