دانلود اهنگ جدید بدون شرح ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

دنبال شعر و قافیه بودم تمام عمر

این شعرها حواس مرا از تو پَرت کرد...

نظرات  (۹)

  • صادق ایزانلو
  • سلام و عرض ادب


    -------------------------------
    سلام بزرگوار
  • .::.چادرم؛ پرچم من.::.
  • شعری که دردِ دل بود، حجابِ دل شد ...
    ترکش کردم...
    ---------------------------------------------------------
    یا حبیب الباکین ...
  • حقیرتر از الاحقر
  • بعد از مدتها امدی و یک نظر گذاشتی
    ممنونم
    ولی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا اینقدر دیر امدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حقیرتر از الاحقر
  • چرا خالی میبستی
    به روز کن
    پس چرا سر نمیزنی
    خالی بند چشم گاوی
    سلام نام خداست ...
    --------------------------------------
    سلامت نو به نو
    روحی دوباره ...
    آفرین!... داری به ما نزدیک میشی!
    فاعلات فاعلات کشت مرا !!...
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    به روزم در حال و هوای شام غریبان مادر
    ----------------------------
    سلام
    آه سردی کشید حس کردم
    کوچه آتش گرفت از این آه...
    سلام چه عجب به روز شدی!
    نگرانت شده بودم
    --------------------------------------------------
    سلام
    عزیزی ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی