دانلود اهنگ جدید امسال عید نداریم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

مادر بحرینی در کنار قتلگاه فرزند ...


بسم الله الرحمن الرحیم


« إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ!

من تأثرات قلبی خودم را نمی توانم اظهار کنم، قلب من در فشار است،


با تأثرات قلبی روز شماری می کنم که چه وقت مرگ پیش بیاید.

ایران دیگر عید ندارد ، عید ایران را عزا کرده اند،

ای سران اسلام به داد اسلام برسید، ای علمای نجف به داد اسلام برسید، ای علمای قم به داد

اسلام

برسید رفت اسلام ...

ای ملل اسلامی!

نظرات  (۲)

جسارتا شما دچار اشتباه در تطبیق شده اید!!
------------------------------------------------------
اشتباه در صور از مبصر است نه از مصور !
علامه الاحقر ( قدس الله نفسه زکیه)
شایعه شده عیده

راست میگن؟!

خوب اگه عیده فعلا علی الحساب عیدتون مبارک

اما جای یه نفر امسال خالی تر از همیشه است!

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی