دانلود اهنگ جدید الهی ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

إِلَهِی وَ قَدْ أَفْنَیْتُ عُمُرِی فِی شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْکَ وَ أَبْلَیْتُ شَبَابِی فِی سَکْرَةِ التَّبَاعُدِ مِنْکَ

خدایا! عمرم را در رنج غفلت از تو تباه ساختم ،جوانی‏م را در سرمستی دوری از تو هدر دادم

1363/04/24

نظرات  (۳)

سلام عزیز
مدتها بود از شما بی خبر بودم
راستش مدتهاست که از خودم بی خبرم
چقدر وبلاگت زیباست هنوز مثل آن قبل‌ترها که من یاد دارم
جانم تازه شد و دلم باز شعر خواست
خوش به حالت که قریحه داری
خوش به حالت که اجازه داری بسرایی و به پای محبوب بریزی

سعادتت افزون
لیاقتت ماندگار
روزت نور
روزگارت خرج حضرت عشق باد

با این که خیلی دیر است اما می‌گویم چون ظاهرا این پستت مال روز تولدت است: تولدت مبارک
پاسخ:
salam bozorgavar
khosh amadid be in kolbe darvishi
enshaallah dar panahe bibi do aalam bashid
والله یحب المطهرین

سه چیزرابااحتیاط بردار:    قدم،قلم،قسم
سه چیزراپاک نگهدار:       جسم،لباس،خیال
ازسه چیزبهره بگیر:         عقل،همت،صبر
ازسه چیزخودرانگهدار:      افسوس،فریاد،نفرین کردن
سه چیزراآلوده نکن:         قلب،زبان،چشم
اما سه چیزراهیچگاه فراموش نکن:
    خدا
            مرگ
                     دوست خوب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی