دانلود اهنگ جدید اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک ( رفقا حلالم کنید ) :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

به اسم قشنگش قسم تو خیالمم نمی گنجید

راهی خاکبوسی بهشت کربلا بشم

انشاالله شنبه راهیم ، دعاگوی همه عزیزان ...

شما هم دعا کنید برم یا آدم بشم یا زیر پای زائراش خاک بشم

این اشعارم تو ماه صفر امسال عنایت کردن


سلام عالمی      به کربلای تو

که آفریده شد     دلم      ز خاک پای تو

تموم عشق من      آقا

گریه برای تو      حسین

دعا کن آخرش     بشم

کشته به پای تو

---------------------------

یه سینه حرف دارم      که مونده تو دلم

روم نمیشه آخه      پیش        غیر شما بگم

من چی بگم آقا     شما

می دونی وضعم و      ولی

به روم نمیاری      بازم

می گیری دستم و

                                       --------------------------------                                                 

                                   برای من بس       نگاه تو آقا

                           آخه مثه زهیر    من و    می بره تا خدا

 

                                      یه عمر آرزوم      حسین

                                      نوکری بود آقا      حالا

                                      حاجت آخرم        فقط

                                           می خوام یه کربلا

"الاحقر" 

 

 

نظرات  (۱۹)

  • جواد حاجی زاده
  • با سلام و عرض ادب
    به روزم و منتظر نگاه روشن تان می مانم
    یا علی !
  • حقیرتر از الاحقر

  • در قلبم بودی نه در قالبم
    کاش هم در قلبت بودم و هم در قاب و قالب زندگیت
    که هر روز می آمدم و نگاهت را گدایی می کردم

    --------------------------------------------------
    هر ناز که بفروشی من نقد خریدارم
    اینک سر من بستان از بابت بیعانه ...
  • حقیرتر از الاحقر
  • من رفتم
    ولی تو هستی
    ماه ها تو را لینک کردم هم در وبلاگم و هم در قلب و چشم و زبانم
    از قلب و چشم و زبانت که خبر ندارم ولی در وبلاگت تا بودم اسمی از خودم نیافتم
    غریبه قریب خداحافظ
    --------------------------------------------------------------
    تو رفتی
    و گمان می کنی که من هستم ،
    بعد از تو ...
    راستی ، در قلبم بودی نه در قالبم
    سلام !
  • حقیرتر از الاحقر
  • زنگ زدم گوشیت روشن بود یعنی اومدی
    ولی جواب ندادی
    در آرزوی دیدار چشمانت
    زیارت قبول
  • سید محسن سادات خلردی
  • بسمه تعالی
    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری ها
    و تقدیر و سپاس از فعالیت های ارزشمند حضرتعالی در زمینه انتشار معارف ناب فاطمی ، بخشی از دلسروده های ناقابلم را تقدیم محضرتان مینمایم. امیدوارم مورد رضایت مادرمون قرار بگیره . التماس دعا
    بااحترام : سید محسن سادات خلردی
    کانون مداحان و شاعران مذهبی ساری /فاطمیه 1433

    ذکر هزار ساله ...
    ای نور خدا سرشـــته با آب و گِلَت
    ای مـهر علـــی راز هویــدای دلت
    این ذکر هزارساله ی مهدی توست
    ای یاس نبی « بِــاَیِّ ذنـب قتلت؟ »


    ندیده ی تاریخ ...
    تو فرد ترین وحیــده ی تاریخی
    مستوره ترین ندیــده ی تاریخی
    از تربـت پنهان تـو معلــوم شده
    مظلومه ترین شهیده ی تاریخی


    وسعت حرم ...
    ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت
    زهـرایـی و خــورشید غبـار قدمـت
    کی گــفته که تـو حـرم نداری بانو؟
    ای وسعت دلـهای شکسته ، حَرَمت


    گُل دلسوخته ...
    گفــتم به گُـل لالــه چـه آموخــته ای ؟
    در باغ ، تـو تنها گُل دلســوخـته ای !
    رو کــرد به آن یـاسِ میــان آتــش ...
    گفتا که تو چشمِ دل به آن دوخته ای ؟



    مادر مسیحا ...
    در مَـجد وشــرف یکّـه و تنــها هستی
    در فخــر تـو بـس ، اُمّ ابــیــها هســتی
    مریم که مقدس شده یک عیسی داشت
    تو مــــــادر یـــازده مســیــحا هســتی


    اجر رسالت ...
    ای کـــــاش نمی گفت رســـولِ والا
    «لا اسئَـــلـکـم علــیـه اَجـــراً الّا...»
    امّت به پیمــبرش عجب اجری داد!
    کز آتش در، سوخت دل کرب و بلا


    شفاعت ...
    ای شافعـه ی روز قیامــــت ، زهرا
    محشر نشود جز به قیـــامت ، زهرا
    دنبـال گــنه ، عفـــو خـدا می گــردد
    گردست بری تو در شفاعت ، زهرا


    تقدیر ...
    از آتش کین شعــــله بپا شد آنجا
    از دامن گل غنــچه جدا شد آنجا
    تقدیر چنین بود که ساداتِ جهان
    یک ســوم نسـلـشان فدا شد آنجا


    خجالت ...
    منظومه ی عشق بی تو بی تاب شده
    تصویر تو در کوچه ی دل قاب شده
    ای یـــاس کبــودِ مرتـضی جــا دارد
    مـولا اگــــر از خجـالـتت ، آب شـده
    سلام حاجی
    خوشا به سعادتت
    چه موقعیم رفتین
    ایام فاطمیه.......
    چه حالی داری الآن اونجا کاش قسمت ماهم به حداقل برای یکبارم که شده آقا بطلبه به بریم به پابوسشان
    ایشالا مارو فراموش نکرده باشی
    اللهم الرزقنا زیارت الحسین
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • خدای شهید کربلا پشت و پناهت
    برای آدم شدن ما هم دعا کن اخوی
    یا سیدالشهدا ع
    سلام

    ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم .

    به روزم در شش گوشه .......
  • من غلام قمرم
  • سلام و عرض ادب.
    شهادت مظلومانه ی خانم فاطمه الزهرا سلام الله علیها رو تسلیت عرض میکنم.
    به روزم
    یا علی مدد
    پروانه شدم شعله به پای تو نگیرد
    این حادثه بر هیچ کجای تو نگیرد

    پهلو زدم آنقدر که مسمار بیفتد
    تا موقع رفتن به عبای تو نگیرد

    داداش کربلا رفتی مارو یادت نره ..........................................................................................................
  • حقیرتر از الاحقر
  • تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است
    ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است
  • حقیرتر از الاحقر
  • دردم شده دیدار دو چشمون سیاهت
    رنجم شدم رفتن از کنارت
    دور از تو می شوم، ولی خوشحالم
    چون راز مگوی خود تو با من گویی
    کجایی یار من؟؟
    سلام
    میگن هر سلامی یه خداحافظی هم داره !
    جدا شدن از این وبلاگ واسم زیاد اسون نیست !
    ولی خوب ...
    دیدم شما مدت ها پیش نظر گذاشتی !
    پس ...
    ما رو حلال کن
    بدرود
    بازم مثل همیشه عالی بود
    دارم روی یک وبلاگ دیگه کار میکنم.
    بعدم که کارکه تموم بشه میرم روی وبلاگ زیر کار میکنم
    hadise-ashoora.blogveb.com
    وبه کمک و راهنمایی شماهم نیاز دارم
    بعد می توانید عضو آن هم بشوید.
    سالی خوبی را برایتان آرزو مندم
    در پناه حق.یاعلی
    خیلیییییییییییییییییییییی دعام کنید...............
    خیلی...
  • حقیرتر از الاحقر
  • سلام
    هر روز چند بار میام ولی تو نیستی.
    چشمانت از من دور شده
    خل ها طاقت دوری ندارند
    از جایم بلند نمی شوم
    پایین نمی روم چون بوی تو آنجا نیست
  • حقیرتر از الاحقر
  • چه خوب که این اشعار رو من از دهن خودت شنیده ام
    و بدا به حال آنانی که از فیض الفاظ تو بی بهره بوده اند
    قالب قبلیت قشنگ تر بود
  • عشق علیه السلام
  • سلام
    تشریف بیارید به وبم اگه موافق بودید تبادل لینک کنیم
    اسمم عشق علیه السلام هستش
    بگید چی لینکتون کنم
    یازهرا
    سلام بر غریبه

    غریبه ای به سمت غریب کربلا می رود .

    اگر آن جا آشنا شدی یادت ماند یادی از غریبه ای نیز که برایت نظر نوشته است را هم بکن .

    با غزلی برای امام غریب ها که خود غریب غریب ها است با عنوان (( بهار بی گل )) به روزم .
    وای خوش به حال حالتون! به سعادتتون که نه به لیاقتتون غبطه می خورم!
    از خود آقا میخوام اونجا منو یادتون بندازه که برام دعا کنید که بهش بگید جز زیارت دوباره ی حرمش هیچ آرزویی ندارم!
    (انشاالله که نفستون حق باشه ما روسیاها هم طلبیده بشیم!)
    خیلی التماس دعا خیلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی