دانلود اهنگ جدید #####/////////// ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

بعد از تو ، نه بغض و گریه زاری کردم

نه بهر فراق بی قراری کردم

تو رفتی و من به جای مردن ای وای

هر روز فقط روزشماری کردم

                                                               "الاحقر"

                          الاحقر : قضاوت گاهی اوقات عجولانه میشه ...

نظرات  (۱۳)

  • سالهای صبوری
  • اشعارتون قشنگه ... موفق باشید
    حلول ماه رجب و میلاد پرخیر و برکت یادگار کربلا مبارک
    ای که برای هر خیری به او امید دارم ...
    -------------------------------------------------------
    انشاالله که بندگی کنیم .
    سلام,من آپممممممممممم
  • زهرا خانوم
  • روزشماری.....
    ای وای
    ----------------------------
    فقط روزشماری !
    بسم الله...

    سلام علیکم...

    با غریبانه ای از جنس حسین برگشتیم...

    ...........
    گویا نویسنده وبلاگ نسبت به زندانیان سیاسی اعتراض دارند و با انتخاب این تیتر خواستند اعتراضشان را علنی تر کنند... حالا میفهمم سرچشمه تفکرات م . ش از کجاست!!
    ----------------------------------------------------------------------
    شما که در بند "دربندید" !
    از حال اسیران دربند چه خبر دارید !؟
    طلب حلالیت
    ------------------------
    خدا از هممون بگذر ...
    سلام. زیبا بود. خیلی خوبه که رباعی رو به این خوبی میگی...
    برای امام رضا(ع) به روزم...
    هم بخوانید...
    هم نقد کنید...
    هم گوش کنید...
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
    --------------------------------------
    سلام عزیز ، انشاالله با رجبیون محشور بشی .
    رسول الله صلی الله علیه وآله :


    اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ .


    هنگامی که فتنه ها، هم چون پاره های شب تاریک، شما را در خود پیچید، برشماست که به قرآن تمسک جویید.

    اصول کافی ج2
    ----------------------------------------------------------------------------
    و خود حکایتیست، شیوه ارتباط ما با قرآن
    از خواندن از روی بی میلی تا انس با نور، فاصله از زمین تا آسمان ها ...

    "من از کرکس عذر می خواهم" نام مطلبی است پیرامون اتفاقات اخیر. منتظر حضورتان هستیم.
  • محمدحسین رحیمیان
  • ممنون از حضورتون
    شعرتونم زیباست استفاده کردم
    -----------------------------------------------
    بزرگواری عزیز
    راستش من خیلی سعی کردم قضاوت الکی نکنم
    میشه خودت بگی چرا اسم این پستت را #####/////////// ... گذاشته ای؟
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    شاید شبیه روزشماری یه زندانی رو دیوار زندان باشه !
    هر روز تعداد "خطوط افقی" بیشتر میشه ...
    هر روز فقط روز شماری ... ای وای!!


    و با این اوضاعی که ما داریم، قضاوت هایمان غالب اوقات عجولانه و در نتیجه بی پایه و اساس است!
    ----------------------------------------------------------------------------------
    و صبر و تفکر بهترین داروی زودداوری ...
    فضای وبلاگت یه کم لوسه!... قبول نداری؟!.... مخصوصا با این چتر صورتی!
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    هر کسی از ظن خود شد یار من ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی