دانلود اهنگ جدید Title-less :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

بگذار بگریم من و بگذار بگریم

بگذار در این نیمه شب تار بگریم


او رفت و امید دل من دور شد از من

بگذار که در دوری دلدار بگریم


در ماتم پژمردن گلهای امیدم

بگذار که چون ابر به گلزار بگریم


مرغ دل من پر زد و افتاد به دامش

بگذار بر این مرغ گرفتار بگریم


غم‌خوار من خسته به جز دیده‌ی من نیست

بگذار به غم‌خواری خود زار بگریم


در ورطه‌ی دیوانگیم می‌کُشد این عشق

بگذار بر این عاقبت کار بگریم



او رفت و امید دل من دور شد از من

بگذار که در دوری دلدار بگریم

شعر از: ملک ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی