دانلود اهنگ جدید یا رب تو آن جوان دلاور نگاه دار / کز تیر آه گوشه نشینان حذر نکرد ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

با بردن نام او گلو می سوزد

می در جگر جام و سبو می سوزد

آنقدر ,دلم, ز غصه بی تاب شده

هر لحظه جهنمی در او می سوزد ...

                                                      ا ل ا ح ق ر

نظرات  (۳)

  • شما مرا درخت صدا کنید!
  • سلام

    یاور کنید من همیشه شعر های شما رو می خونم و پیش خودم تحسین می کنم ولی نمی دونم چرا نظر نمی دم و می رم باس ببخشید!
    نام تو بردم لبم آتش گرفت!

    عشق‌ت بی پایان و جاودان بادا...
    دارم می‌بینمت در آغوش مهرش... خوش به حال و روزگارت ای دوست!
    سلام
    علی جان ارادت داریم
    تازگی ها پرکار شدی؟
    جواب ما رو هم که نمیدی!
    خبری شده؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی