دانلود اهنگ جدید یا أیها الإنسان ما غـرّک بربک الکریم ؟ :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

در شکاف عمق یک دره

می خورند آب ، گله ای بره

من ز بالای کوه می نگرم

هر کدامشان چو شب پره

پس تو بنگر ، بزرگی عالم

کوه ها در آن چونان ذره

آدمی را چه می شود یارب

نطفه ای پست و این همه غره ...

                                                       "الاحقر"

نظرات  (۵)

هر کس به طریقی دل ما.... حتا تو!
من آمدم و دروغ گفتم؟...یا تو؟

عشق تو به جان من توان می بخشد
لا حول و لا قوه الا.....با تو!!!!

"علی ثابت قدم
طعنه بر طوفان نزن

ایراد بر دریا مگیر

عاشق ساحل شدن ها موج را دیوانه کرد

سلام بسیار زیبا بود
__________________________________________
الاحقر ...
خدایا من اینجام.......
تو دقیقا کجایی؟؟
______________________________

لای آن شب بوها ،
پای آن کاج بلند ...
هرگاه کودکانه دستی را گرفتم
گم شدم
انقدر که در من هراس گرفتن دستی هست
ترس از گم شدن نیست!!!
(یه همچین چیزی از نادر ابراهیمی)

_______________________________________

چون بسی ابلیس آدم روی هست
پس به هر دستی نشاید داد دست ...
سلام
قشنگ گفتید...

ما تو این دنیا هیچ چی نیستیما.... چقد خودمونو گم کردیم!!
_______________________________________________

یا ایها الناس انتم الفقرا الی الله والله هو الغنی الحمید ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی