دانلود اهنگ جدید یامن اسمه دواء ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی
توصیه اخلاقی حضرت ولی عصر به آیت الله حق شناس

چندین بار از ایشان شنیده شد: «در اوایل دوران درس وتحصیل، به ناراحتی سینه دچار شده بودم، حتی گاه از سینه‎ام خون می آمد. سل، مرض خطرناک آن دوران بود، و بیماری من احتمال سل داشت، و دکتر و دارو تأثیر نمی‎کرد. یک روز تمام ذخیره های خود را که از کار برایم باقی مانده بود، (حقوق، روزی یک ریال می شد؛ نیمی از آن را خرج و نیم دیگر را ذخیره می کردم) صدقه دادم ...
شب هنگام در عالم رؤیا حضرت ولی عصر عجل‎ا... تعالی فرجه را زیارت کردم، و به ایشان التجا بردم. دست مبارک را بر سینه‎ام کشید، و فرمود:
"این مریضی چیزی نیست ، مهم مرض‎های اخلاقی آدم است"
 و اشاره به قلب می فرمود. بیماری سینه بهبود یافت. بعد که به خدمت آیت الله میر سید علی حائری رسیده و جریان را بازگو کردم، اولین بار بود که لبخندی بر لبان ایشان دیده شد.خیلی تشویق فرمود، و اضافه کرد؛ اما مواظب باش که ناپرهیزی نکنی.خربزه وانگور نخوری! این عین همان چیزی بود که حضرت ولی عصر در خواب به من فرموده بودند.

نظرات  (۳)

  • امیر و ایمان
  • سلام الاکبر الاحقر
    دوست صاحب تریلی
    این داستان زیبا ان شا’ الله جمله آغازین کلاس اخلاق صالحین می شود
    یا علی مدد
    --------------------------------------------------------------------------
    سلام عزیزان دل
    باعث افتخار حقیر ...
    امراض اخلاقی ما فقط با "روضه باز" دسرت میشه داداش!!!!!!!
    دردهای پوستی کجا
    دردهای دوستی کجا


    یاد این افتادم

    با یک غزل به روزم
    البته پیش شما درس پس میدیم !!
    -------------------------------------
    شکسته نفسی می فرمایید ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی