دانلود اهنگ جدید یابن الحسن(عج) ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

بی نیاز از صبح عیدم چونکه عید من تویی
ای بهار بی خزان عید سعید من تویی

عیدها افتد نگاهم در نگاهت بیشتر
این زعیدم بس که دید و بازدید من تویی

چون دلم راضی نشو بیرون روم از محفلت
آخر ای آرام جان و دل امید من تویی

گر به پیش می پرستان میزنم دم از نوید
ای لب جان پرور جانان نوید من تویی

بسکه دارد شوق با وصف و ثنایت گوش ولب
روز و شب ای ماه در گفت و شنید من تویی

بهر زاهد نیست نیکوتر نویدی از بهشت
ای بهشت عاشقان بهتر نوید من تویی

با تمام رو سیاهی باز از راه کرم
دوش گفت از عاشقان رو سپید من تویی

                                                     سید ذبیح الله قاسمی (رهام)

__________________________________________

عزیزی گفت : تمام شد ...

گفتم : نکند دوباره شروع شود ...


نظرات  (۳)

آفرین !...
نکند.......
شده..
گمانم دارد برای من شروع می شود دوباره

عین زمان دانشگاه، فردای بعد از آخرین امتحان ترم!
فراموش شدن ِ هرچه قول داده بودیم از ترم بعد دانشجوی بهتری باشیم...
فراغت بعد از امتحان... از یاد می برد همه چیز رو!!!


فراموش کرده ام
و حالا
من
دوباره
همان
بی توجه ِ همیشگی ام!

خدایا رمضانی بفرست
__________________________________

خدایا خودت نگذار ...
  • احسان علی آبادی
  • عید شما هم مبارک.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی