دانلود اهنگ جدید گمشده ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


                        

                         وقتی رفتی دلم غم داشت ؛

                             هرچند آنگاه که بودی هم ، ماتم داشت

                                 نمی دانم ؛ بی تو یا با تو ، چیزی کم داشت

                                     آری ؛ او

                                                       خویش را گم کرده بود ...

                                                                     (الاحقر)

نظرات  (۲)

گاهی خیال می کنم از من بریده ای
بهتر ز من برای دلت برگزیده ای
از من عبور می کنی و دم نمیزنی
تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای
من سکوت خویش را گم کرده ام .
لاجرم در این هیاهو گم شدم .
من که خود افسانه میپرداختم ,
عاقبت افسانه مردم شدم !
ای سکوت ای مادر فریادها !
ساز جانم از تو پر آوازه بود .
تا در آغوش تو راهی داشتم ,
چون شراب کهنه شعرم تازه بود .
در پناهت برگ و بار من شکفت ,
تو مرا بردی به شهر یادها ,
من ندیدم خوشتر از جادوی تو ,
ای سکوت ای مادر فریادها .
گم شدم در این هیاهو گم شدم ,
تو کجایی تا بگیری داد من ؟
گر سکوت خویش را میداشتم ,
زندگی پر بود از فریاد من ! (فریدون مشیری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی