دانلود اهنگ جدید وای اگر از پس امروز بود فردایی ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی
من این را به نظرم یک جائى گفتم. پیغمبر اکرم ایستاده بودند یک کسى را که حد رجمِ زنا را بر او جارى میکردند، میدیدند؛ بعضى‌ها هم ایستاده بودند؛ دو نفر با همدیگر حرف میزدند؛  یکى به یکى دیگر گفت که مثل سگ تمام کرد و جان داد - یک همچین تعبیرى - بعد پیغمبر به سمت منزل یا مسجد راه افتادند و این دو نفر هم همراه پیغمبر بودند. توى راه که میرفتند، رسیدند به یک جیفه‌ى مردارى - به یک مردارى، حالا جسد سگى بود، درازگوشى بود، هر چى بود - که مرده بود و آنجا افتاده بود. پیغمبر به این دو نفر رو کردند و گفتند: گاز بگیرید و یک مقدارى از این میل کنید. گفتند: یا رسول‌اللَّه! ما را تعارف به مردار میکنید؟! فرمود: آن کارى که با آن برادرتان کردید، از این گاز زدن به این مردار بدتر بود. حالا آن برادر کى بوده؟ برادرى که زناى محصنه کرده بوده و رجم شده و اینها درباره‌اش آن دو جمله را گفته‌اند و پیغمبر اینجور ملامتشان میکند ...

                                             مقام معظم رهبری

نظرات  (۲)

  • حقیرتر از الاحقر
  • تو را در کوچه های خیس آبان جستجو کردم

    تو را در برگریزان زیر باران جستجو کردم

    چو یادی دلنشین در پرسه های مبهم ذهنم

    تو را در این خیابان آن خیابان جستجو کردم

    تو را در بارش سردردهای عصر دلتنگی

    میان های و هوی راه بندان جستجو کردم

    تو بودی تک ستاره ی آسمان کودکی هایم

    تو را در دفتر مشق دبستان جستجو کردم

    تو پنجم فصل را در چارسوی بستۀ تقویم

    چو روزن در تن دیوار زندان جستجو کردم

    تو را ای هیچ همچون سایه یی تنها و بی صاحب

    دوان هرسوکشان بیهوده پویان جستجو کردم

    سراب اندر سراب اندر سراب اندر سرابت را

    بیابان در بیابان در بیابان جستجو کردم

    عبث جستم به غربت در وطن گم کردۀ خود را

    بهارم را در آغوش زمستان جستجو کردم

    (وحید عیدگاه)
  • انجمن تخصصی دانشجویان
  • با سلام دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم و مطالب شما رو هم دیدم وبلاگ بسیار خوبی دارید. امیدوارم به وب سایت من هم سر بزنید. و از مطالب مفید آنها بتوانید استفاده کنید از دیدن شما در انجمن خودم بسیار خوشحال خواهم شد.
    می توانید در انجمنهای تخصصی ما ثبت نام کنید مطلب بفرستید و یا اگر سوالی دارید بپرسید تا جواب داده شود و اگر چیزی می خواهید که در توان ما باشد به آن عمل می کنیم و اگر جواب سوالی را می دانید به آن پاسخ بگویید و به معلومات ما بیفزائید.
    اگر هم توانایی مدیریت هر کدام از بخشهای سایت را دارید به ما بگویید تا ابزار مدیریت ان بخش را در اختیار شما قرار بدهیم و از کنار هم بودن لذت ببریم
    بر آن هستیم که در آینده ای نزدیک یک تیم بزرگ از متخصصان را در سایت دور هم جمع کنیم و سیستمهای طراحی وب سایت را در ایران گسترش بدهیم امیدوارم که شما نیز به جمع ما بپیوندید در روزهای آینده شاهد گردآوری بزرگترین تیم ایرانی خواهید بود.

    .................::::::::::::::::::جذب مدیر فعال برای همه بخشهای انجمن:::::::::::::::::: .................
    از کاربران عزیز و گرانقدری که تمایل به مدیریت بخشهای انجمن را دارند درخواست می شود که موضوع را با ما در میان بگذارند تا ابزارهای مدیریت انجمن ها برای آنها فعال شود. اگر سوالی دارید می توانید در انجمن های تخصصی ذکر کنید تا در اولین فرصت توسط مدیران و یا کاربران سایت به ان پاسخ داده شود. اگر هم جواب سوالی را می دانید خوشحال خواهیم شد که به آن پاسخ دهید و ما را نیز از دانش خود بی نیاز نفرمائید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی