دانلود اهنگ جدید نگیری دستامو ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

پر از بغضم ,پر از حرف سکوتم
تو رو گم کردم اما, روبروتم

منو برگردون اون جایی که بودم
آخه تا کی گرفتار هبوطم ؟

تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا سر بذارم روی شونت
دلم مثل خودت تنهای ....تنهاست

هنوزم زخمی سیب فریبم
اسیر این شبای نا نجیبم

تو خوبی کن بیا به خلوت من
تو که میدونی من اینجا غریبم

هنوزم عکس چشمات روبرومه
نگاه تو تمام آرزومه

بذار باور کنم دستاتو دارم
نگیری دستامو کارم تمومه

نظرات  (۱۰)

سکوت کوچه های تار جانم، گریه می خواهد

تمام بند بند استخوانم گریه می خواهد

بیا ای ابر باران زا، میان شعرهای من

که بغض آشنای ابر گریه می خواهد

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد
--------------------------------------------------------------
احسنت
بسیار زیبا
  • شما مرا درخت صدا کنید!
  • با صدای پویا بیاتی شنیدیه ... و خاطره انگیز .... هنوزم زخمی سیب فریبم...
    ---------------------------------------------------
    و خاطره انگیز ...
  • (حرف هایی برای نگفتن)
  • حرف هایی برای نگفتن نگفتنی هایی گفته راجع به آقایان! و از همه آقایان دعوت به مشاهده و گذاشتن نظر می کند.
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    با عرض ارادتی خدمت آقای غریب سامرا، امام نقی (ع) به روزم
    سلام ، عالی بود عالی
    آخه تا کی گرفتار هبوطم؟
    -----------------------------------------
    سلام ، خدا خیر بده شاعرش رو ...
  • جواد حاجی زاده
  • با سلام و عرض ادب
    خواندمتان لذت وافر بردم
    به روزم و منتظر قدوم با صفایتان
    موفق و پیروز باشید
    هدیه ی نقد فراموشتان نگردد
    -------------------------------------------
    سلام عزیز
    پشت درم ، در رو باز کن ...
    قفس گشودی ام و اختیار بخشیدی
    همین که از قفست پر زدم
    زمین خوردم
    ----------------------------------------
    و چه سختست فراموشی پرواز ...
    آخـــــــــــــــــــــــــــــــــی ! چه لطیف بود...

    هنوزم زخمی سیب فریبم...
    ----------------------------------------------------------
    از الاحقر نبودا ...
  • خسر الدنیا و الاخره
  • عاشق شدی شیطون کارت تمومه
    دیگه دست خودت نیست
    دو چشمات ول کنت نیست
    .....
    به روزم
    -----------------------------------------------
    عاشق عشق به هوای تو شد ...
    به روز باش ، همیشه به روز باش
    سلام
    عالی بود
    --------------------------
    سلام
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی