دانلود اهنگ جدید نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت / به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

نظرات  (۳)

ببخشید دیر میام...دیگه درس و مدرسه و...وفت نمیذارن
همه ی شعرهاتون قشنگ بود خیلی قشنگ بود
........................................................
خواهش میکنم
لطفتان مستدام
با سلام ،
دیروز به صورتی اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم، برخی از اشعارتان به راستی زیبا هستند،چند پیشنهاد داشتم اول اینکه با نام حقیقی خودتان کارهایتان را منتشر کنید و نه اسم مستعار، دوم این که تخلصی که انتخاب کرده اید "الاحقر" بسیار سنگین و نا ملموس است وکاش نامی پارسی بر می گزیدید، از این تخلص و همچنین اطلاعات بسیار ناچیزی که در قسمت پروفایل گذاشته اید بر می آید که برای دوری از خود نمایی یا تظاهر نام حقیقی تان را پوشیده داشته اید، در صورتی که من فکر می کنم هر کس برای رشد و پیشرفت باید اول وجود خود را همان گونه که هست بپذیرد ،فروتنی با کوچک کردن خود متفاوت است، نکته دیگر اینکه از اشعار شما دیده می شود که شما دارای استعداد در زمینه ادبیات و شعر هستید اما آنچه که در کارهایتان دارای خلا می باشد موضوع و مغز کلام است ، بیشتر اشعار شما مضامین مذهبی و الوهی دارند که به نوبه خود دارای ارزش و احترام هستند ،اماپیشنهاد می کنم باز تر و متنوع تر بیندیشید و مطالعه کنید، من در این جا قصد موعظه ندارم زیرا شعر کلام جان است و نه زبان تن اما اذکار مذهبی و ولایی متاسفانه آنچنان جذابیتی ندارند زیرا که تکراری هستند ،شما برای مطرح شدن کار خود را جدی تر و بیشتر دنبال کنید مضامین میهنی و میهن پرستی نوع دوستی و ...در کارتان دیده نمی شود. قالبهای نوین شعری را بیازمایید....شعر نو شعر سپیدو.... اینها چند پیشنهاد کوچک بودند امیدوارم از سخنان بی پرده من رنجیده نشده باشید و صی البته در انتخاب موضوع و قالب هر کسی آزاد است سلیقه خود را دنبال کند.
...................................................................
سلام
ممنون از فرصتی که گذاشتید و نکاتی که مطرح کردید
حتما پیرامون تک تکشون فکر خواهم کرد
بازم ممنون
در پناه حق ...
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    به مناسبت 17 ربیع به روزم
    یاعلی
    ..........................
    سلام خدمت میرسم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی