دانلود اهنگ جدید نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

                 بعد عمری غصه خوردن

                                         بعد عمری دل سپردن

                                                                 قصه برگشتن تو

                                                                                   نوشدارو بعد مردن ...

                                                                                                      "الاحقر"

نظرات  (۷)

سلام خدمت برادر عزیزم
روز وصل دوست داران یاد باد
یادباد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران غافل اند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد

دعا فراموش نشه
------------------------------------------------------------------
سلام
حقیقتا یاد باد
دعاگوتم ...
غریبه از تو می پرسم نشانی قریب را...من نیز چون تو غریبه ام پس می دانی چه می کشم در غربت!!! غریبه اینبار که با قریب نجوا کردی از من بگو...بگو که زندانی مضارع استمراری شده ام و او برایم ماضی بعید گشته است...بگو نمی دانم من دستم را از دست او بیرون کشیده ام یا او دست مرا رها کرده است اما بگو که از همه ی دستهایی که دستم را می فشرند و می دانم که دست او نیست بیزارم من در پی دست او هستم که بالاترین دست هاست...غریبه به قریبت بگو دست های سرد من مدت هاست که رو به آسمان مانده است...نمی دانم در کمیل امشبت یا ندبه ی سحرگاه فردایت هر زمان که از قربت قریب دلت لرزید از غربت من برایش بگو...
-------------------------------------------------------------------------------
رمزش اشک است ، اگر صادقانه بریزیم پاسخ می دهد

فاذا سالک عبادی عنی فانی قریب ...
سلام مرسی از حضورت ولی منظورم این بود که در این جهان هرزگی و بی قیدی تو از برگ گلها پاک تر هستی
که فکر نکنم مشکل معنایی پیدا کنه
ولی نقد دیگرت رو میپذیرم بازم مرسی
---------------------------------------------------------
سلام
لطف آنچه تو فرمایی
حکم آنچه تو می گویی ...
معلمم به خط فاصله می گفت : خط ِ تیره
می دانست فاصله، چه به روزگار آدم می آورد !!
-----------------------------------------------------------
از یاد رفتن با از یاد بردن خیلی فرق دارد !
  • ذوالفقاری

  • آقا تو را به حضرت زهراظهور کن....
    همیشه می ترسیدم وقتی بیایی که دیگر مهم نباشد!!


    از نگاه من انتظار می بارد...یوسف گمان مبر که چشمانم از چشم انتظاری خسته شده اند!! نه...فقط از ندیدنت آزرده اند
    نوشدارو بعد مرگ سهراب ...آمدن یوسف بعد از کور شدن یعقوب...
    چرا همیشه دیر می رسیم؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی