دانلود اهنگ جدید می ترسم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

طببیم داده پیغامم بیا دارویت آماده است
 از آن شرمی که دارم از رخ عطار می ترسم!

شنیدم روز و شب از دیده ات خون جگر ریزد
 من از بیماری آن دیده خونبار می ترسم!

به وقت ترس و تنهایی، تو هستی تکیه گاه من
مرا تنها میان قبر خود نگذار می ترسم!

دلت بشکسته از من لکن ای دلدار رحمی کن
 من از نفرین و از عاق پدر بسیار می ترسم!

هزاران بار رفتم از درت شرمنده برگشتم
ز هجرانت نترسیدم ولی این بار می ترسم!

دمی وصلم،دمی فصلم،دمی قبضم،دمی بستم
 من از بیچارگی آخر این کار می ترسم!


نظرات  (۸)

با دلنوشته ای جدید...برای پدربزرگی مهربان...باباحاجی...بروزم...
ومنتظر حضورشما!!!!!
از اینکه باز عاشورا شود تکرار می ترسم
عالی بود برادر
یا علی..
  • یوسف رحیمی
  • همه گویند این جمعه بیا اما، درنگی کن
    از اینکه باز عاشورا شود تکرار می ترسم!

    بسیار خوب طیب الله
    راستی یادم رفت بگم این مصرع که میگه: رها کن صحبت یعقوب و فرزندش. محشره به نظره من.
    ----------------------------------------------------------------
    من از گرداندن یوسف سر بازار ...
    عالی بود....
    به قول خودتون که هر دفعه افتخار میدید به وب بنده سر می زنید شعر از خودتون بود؟؟!

    در ضمن نوشته های وبلاگ این حقیر همش نوشته ها و شعرهای خود سرا پا تقصیرمه
    ----------------------------------------------------------------------------
    سلام
    نه حقیقتش هنوز اسم شاعرش و گیر نیاوردم ...
  • هادی وصال
  • سلام عزیز ممنون که سر زدی ایشالا باهشون صحبت میکنم اجازه دادند چشم ممنونم قدم روی چشمون گذاشتی
    --------------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    نفست حق عزیز ...
    سلام علیکم.ممنون از حضورتون درکلبه ی حقیر...آری می ترسم...این ترس را با تمام وجود حس می کنم...از چگونگی...برخورد...ونشستن این کلمات...ترس در...عمق وجودم جاری می شود...به راستی چه دوایی دارد این ترس؟؟؟!!!
    فکرمیکنم...تنها...دوای آن...فرو رفتن درعمق همان ترس است...اینگونه تاآرامش راهی نیست!!!موفق باشید.یاعلی
    -------------------------------------------
    در بلا بودن به از بیم بلاست ...
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • داد از این ترس...
    ------------------------------
    به خدا می ترسم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی