دانلود اهنگ جدید ما اهل کوفه نیستیم !؟ :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

این انتظار نیست ، دروغ من و شماست

یعنی بهار نیست ، دروغ من و شماست

پابند ظاهریم ، فقط حرف میزنیم

دل بی قرار نیست ، دروغ من و شماست

"ما اهل کوفه نیستیم که تنها شود امام"

اینها شعار نیست !؟ دروغ من و شماست

عمریست راحتیم بدون حضور تو

"ای وای یار نیست" دروغ من و شماست

عمار اگر نشد به خدا میثم توایم

"صد حیف دار نیست" دروغ من و شماست

یعنی خلاصه بگویم کلام خویش

این انتظار نیست ، دروغ من و شماست

                                                                 الاحقر

نظرات  (۱۹)

سلام...
اینو حقیقتا پسندیدم
بیشتر از طعنه های توش....
سلام
شعر زیبایی بود
ای کاش دیگر به خودمان و اماممان دروغ نگوییم

و ظهور نزدیک است انشاء الله ...
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
............................................
سلام
انشاالله ...
  • خسرالدنیا و الاخره
  • هی گفتی وبلاگ بزن همین بود پس چرا سر نمیزنی
  • کدام جمعه؟؟؟
  • باسلام
    خنده ی دلدار منظور نگفتن عیب من و تعریف زیاد
    به قول صائب
    از هواداران به این روز سیه افتاده ام
    من ترقی کرده بودم گر حسودی داشتم
    نمی ونم جواب میده یا نه؟
  • محمد حسین رحیمیان
  • سلام
    به مناسبت شهادت امام سجاد به روزم
  • خسرالدنیا و الاخره
  • کدوم جواب جیگر
  • کدام جمعه؟؟؟
  • سلام


    از خنده دلدار خودم می ترسم
    ..................................................
    سلام بزرگوار ...
  • محمد حسین رحیمیان
  • "ما اهل کوفه نیستیم که تنها شود امام"

    اینها شعار نیست !؟ دروغ من و شماست


    .................................................................
    چقدر این شعر به حال و هوای این روزهای مان می خورد...
    ....................................................................................
    امان از این روزها ...
    ببخشید دیر شد
    مشغول درس و مشقیم...انقدر زیاده دیگه وقت نمی مونه برای آدم!
    خیلی قشنگ بود
    "ای وای یار نیست" دروغ من و شماست....
    .....................................................................
    سلام
    خواهش میکنم
    نظر لطفتون ...
  • خسرالدنیا و الاخره
  • سلام
    با در و دلی به روزم و چشم انتظار حضورت و نظرت
  • خسرالدنیا و الاخره
  • سلام
    با در و دلی به روزم و چشم انتظار حضورت و نظرت
    "ای وای! یار نیست" دروغ من و شماست...

    سلام دوست
    حرف دلت خیلی درددار و عمیق است. اما بگذار بگم:
    این حرف‌هایی که ما می‌زنیم دروغ نیست ها! شعار است....

    میدونی فرق شعار با حقیقت چیه؟
    شعار شاید حقیقت محض نباشه اما هدف یک نهضت است.
    یعنی آن‌قدر تکرارش می‌کنند تا به تحقق نزدیک شود. اگر شما نامش را دروغ می‌گذاری باید بگویم: من هم جزء همان دروغگویانم که دائم به دل نهیب می‌زنم که هدف این است. شاید دل، خیلی از این شعار عقب‌تر باشد اما غایت آرزوی من همین شعاری است که نامش را دروغ می‌گذاری...

    به امید آن که این شعارها روزی واقعی شوند...
    -------------------------------------------------------------------
    تکرار آگاهانه شعار که همراه عمل باشد خوب است اما انصافا ...
    خدا کند ....
    در حسرت دیدار تواییم ، دروغ من و شماست
    هرلحظه درانتظار تواییم ، دروغ من و شماست
    سلام.
    اسمش را نمیدانم...
    فقط به روز و...
    منتظرم...
    یاعلی
    این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • حقیقتا همینطور است
    خمیازه های کش دار / سیگار پشت سیگار

    شب گوشه ای به ناچار / سیگار پشت سیگار

    این روح خسته هر شب / جان کندنش غریزیست

    لعنت به این خودآزار / سیگار پشت سیگار
    به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم
    وب جالبی دارین خوشحال میشم به من هم سر بزنین
    نظر یادتون نره حتما خوشحال میشم اسم وبتون توی سایتم باشه
    برای ثبت لینک سایتتون میتونید از گزینه ثبت لینک استفاده کنید
    باز هم تشکر که وقتتون رو به من دادین برای خوندن این نظر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی