دانلود اهنگ جدید قصّه کوتاه ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

کاش ای دوست ، کمی آه مرا ، درک کنی

علت لاغری ماه مرا ، درک کنی

عمر من قاصدکی و غم تو طوفانی

کاش این قصّه کوتاه مرا ، درک کنی

کوچه ای نیست در این عشق، به غیر از بن بست

باید این ماندن در راه مرا درک کنی

هر که بشنید غمم ، راه نصیحت طی کرد

کاشکی ، صحبت با چاه مرا ، درک کنی

یکنفس جای دلم ، این دل خود را بگذار

شاید این گریه ناگاه مرا ، درک کنی

من به جز فرصت دیدار ، نخواهم به خدا

کاش این حسرت جانکاه مرا ...

                                                              "الاحقر"



نظرات  (۴)

دنیای ما اندازه هم نیست
من خیلی وقتا ساکتم... سردم
وقتیکه می رم توو خودم شاید
پاییــــــــز ِ سال بعد برگردم !!
عاااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووووود.خیلی ممنون واقعا لذت بردم
حریف عشق تو بودم چو ماه نو بودی
کنون که ماه تمامی نظر دریغ مدار...
  • گاهی مرا درخت صدا می زنند!
  • کاش ای دوست ، کمی آه مرا ، درک کنی
    علت لاغری ماه مرا ، درک کنی
    -

    قصّه کوتاه شما بینهایت زیبا بود
    خیلی عالی .....

    گرچه همیشه عالی می گویید.




    احساس سوختن به تماشا نمیشود
    آتش بگیر که بدانی چه می کشم...
    ...............................................
    می سوزم و می خندم
    من زخمی لبخندم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی