دانلود اهنگ جدید قبول کن ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


بگذر که به حال من غمدیده چه رفت

این نیز بماند به گل چیده چه رفت

آنقدر بگویم که یقین کردم من

از دل برود هر آنکه از دیده برفت

                                                                                           "الاحقر"


نظرات  (۴)

از بزرگی پرسیدم خیلی سخت می گذره،  چه باید کرد؟

گفت:خودت که می گی سخت میگذره،سخت که نمی مونه.

پس خدا را سپاس که می گذره و نمی مونه...
..........................................
از دیده هم نمی رود ،چه برسه از دل
  • محمدصادق دهقانی
  • سلام اخوی
    خدا قوت
    اعظم الله اجورکم إن شاالله
    راستش نتونستم مصرع پایانی شعرتو قبول کنم !
    عقیده من کاملا بلعکسه
    لزوما هر آنچه که از دیده برفت از دل نمی رود....
    مثل وجود نازنین آقای صاحب الزمان...
    دل اگر دل باشه هیچ وقت معطل دیده نمی مونه مثل چشم انتظاری حضرت یعقوب در فراق یوسف پیامبر حتی بعد از نابینا شدنش...
    اگر مطلب چیز دیگریست خوشحال می شم  توضیح بدید
    یاعلی
    پاسخ:
    salam aziz
    khosh amadi
    manam movafegham ke
    "لزوما"
    هر آنچه که از دیده برفت از دل نمی رود....

    زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ
    گاه با تکه ی سنگ
    گاه باید رویید در پس این باران
    گاه باید خندید به غمی بی پایان
                                                         به غمی بی پایان
    پاسخ:
    باید خندید ...
    دلم تاب می خواهد...
    که بی تابم...
    و یک هل محکم...
    دل هری بریزد پایین...
    هر چه در خودش تلنبار کرده را...
    پاسخ:
    و یک هل محکم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی