دانلود اهنگ جدید غیبت ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


گفت : غیبت ، عدم ظهورحضرت یا عدم حضورشون !؟

گفتم : خب این که واضح ، غیبت عدم ظهور دیگه ...

گفت : اگه میگی آقا حاضر ، پس  ...

پس

اینهمه گناه ! ...

ساکت شدم

حرف حق که جواب ...


نظرات  (۷)

  • در جواب یه نظر
  • چقدر کینه ز روی هوس اینجاست
    مگر نه اینکه قیامت همین فرداست !؟

    خدا کند دشمنی هایمان هم برای خدا باشد ...

    ای کاش میدونستید که این آدم چه آدمی هست بعد قضاوت می کردی.......
    _____________________________________________

    این آدم هر کی هست ، مثل من و شماست ...
    همه ما هم خطا و اشتباه داریم ، اگر پیرو سیره رسول خدایی این راهش نیست
  • یه روزی. یه جایی. یه کسی
  • بمیرم برای غربت آقایم ....
    ______________________________

    هل من ناصر ینصرنی ...
    سلام.
    منظورت این بود؟
    هزار وعده خوبان یکی وفا نکند . . .
    چشم داداش.
    _____________________________

    سلام
    طلا !
    چشمت بی بلا ...
    خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
    خداحافظ واین یعنی در این اندوه می میرم
    در این تنهایی مطلق که می بندد به زنجیرم
    بی تـو لحظه ای حتی دلم آروم نـمی گـیرد
    غریبه پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم
    بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود
    گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست
    سلام واقعا وبلاگ زیبایی دارین مطالبش هم خوندنی بود....
    موفق باشی...
  • گروه فرهنگی یاسین
  • راستی شما نمیخواهید یاسینی شوید؟
    او منتظر است تا که ما برگردیم
    ماییم که در غیبت کبری ماندیم........!


    محبت، اگر واقعی باشد یک طرفه اش هم عالمی دارد...!
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • احسنت / زبان من هم بند آمد
    من را یاد جمله معروفی از حضرت امام(ره) انداخت:"عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید"
    موفق باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی