دانلود اهنگ جدید شرمنده روی ماهت ای ماه ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

     

عزیزی با افسوس گفت : " شب های قدر که گذشت انگار ماه مبارک تمام شد "

و این روزها ...

______________________

بر بام هوا و آرزوها

ما بال گنه ز نو گرفتیم

بگذر رمضان که ما پس از قدر

دنبال گنه ز نو گرفتیم ...

  _______________________

رکورد حد کفران را شکستم

چه راحت نام غفران را شکستم

نشستم بر سر خوان کریمش

" نمک خوردم ، نمکدان را ... "

                                                    الاحقر



نظرات  (۴)

  • حقیرتر از الاحقر
  • احسنت پسر خیلی قشنگ بود
    -------------------------------------------------
    آفرین بر نظر پاک خطاپوش شما ...
    ساقی، می ِ ناب طالبم من

    یک جرعه شراب طالبم من

    دیدار جمال دلربایی

    از پشت نقاب طالبم من

    سی شب زتو التماس کردم

    این لحظه جواب طالبم من

    خواهی بنواز و خواه رد کن

    احسان و عتاب طالبم من

    از خون ِ تنم وضو بگیرم

    سرخی خضاب طالبم من


    از کوی تو بوی عِطر آمد.....
    _________________________________________
    من تشنه کربلای یارم

    در عهد شباب طالبم من ...
  • احسان علی آبادی
  • سلام.
    حرف هایی برای گفتن دارید چقدر خوبه که اطلاعات ادبی تون رو بالا ببرید. وزن و عروض بخونید و اشعار معاصر. آشنایی سماعی خوبی با وزن دارید.
    بهتره شروع کنید.
    ______________________________________________________
    سلام ،
    بزرگوار تا الان با وجود علاقه فراوان کمتر مجال این دست مطالعات و داشتم
    ولی به لطف حضرت دوست ارشد ادبیات قبول شدم و انشاالله در آینده تلاشم رو مضاعف خواهم کرد.
    ممنون از نظر لطفتون...
    چقدر شعرهای ب جایی گفتین...
    خسته ام این روزها..

    محتاج دعا!
    ---------------------------------------------
    باید دوباره دلی دست و پا کنم
    با سنگ سخت کار به جایی نمی رسد ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی