دانلود اهنگ جدید سنگ دل این زودتر می خواستی حالا چرا !؟ :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

گفتم بشتاب ، گفتی ای جان زودست

گفتم که عزیز ، عمر ما محدودست

رفتی و کنون سنگ دلا برگشتی

حالا که دلم به زیر سنگ آسودست

                                                      "الاحقر"

نظرات  (۱)

  • حقیرتر از الاحقر
  • یعنی چی؟
    یعنی داری میری پرشین بلاگ
    وای که من چقدر از پرشین و میهن و ... بلاگ های دیگه بدم میاد...
    ..................................
    گفتم که تو خواهی، گفتی ای جان بگذر
    گفتم که ضرر میکنی ای جان دلم
    رفتی و ضرر کردی و برگشتی چه؟؟
    گفتم که بیا صاحب این خانه تویی...
    ------------------------------------------------------------
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی