دانلود اهنگ جدید روی تو مانده ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

ماه خدا دمیده، کجا مانده ماه من

خیره به آسمان شده امشب نگاه من

ماه خدا رصد شده با این همه غبار

اما تو درنیامدی از ابرِ آهِ من

راه تو سد نمی شود از آب و از غبار

روی تو مانده در پس دودِ گناه من

حالا بیا حلول کن و شب به شب بتاب

تا روشنی دهی به دل روسیاه من

یک ماه مهلت از تو رسیده به خاطر

یک سال عمر رفته و پر اشتباه من

یک سال رفت و بر سر راه ظهور تو

شد سنگ زیر پا عمل دلبخواه من

دست مرا بگیر و به مهمانیم ببر

از خود مرا جدا مکن ای سر پناه من ...

نظرات  (۸)

ای اصل امید! بیم ها را دریاب
بابای همه! یتیم ها را دریاب
هر چند خدا خودش کریم است،آقا!
لطفی کن و «یا کریم»ها را دریاب
آدمی لذت می برد ...

_________________________________

سایه جان خودت و ناراحت نکن
که "ان بعض ظن اثم "...
قیامتم واسه بررسی همین موضوعات گذاشتن دیگه
حالا لبخند بزن سایه جان
بگذار عشق،
خاصیت تو باشد...
نه رابطه ی خاص تو
با کسی!
________________________________________

عشق هایی کز پی رنگی بود
عشق نبود عاقبت ننگی بود ...
  • احسان علی آبادی
  • سلام .
    غزل زیبایی بود.
    با یک غزل به روزم و منتظر حضور گرمتون.
    برقرار باشید.
    ____________________________________________
    سلام برادر
    بازگشت شما را به فضای مجازی گرامی داشته و میهمانتان خواهم شد .
    برات من شبی آمد که در آیینه لرزیدم
    شب قدرم همان شب شد که در زلف تو تب کردم...
    ***
    زیبا بود
    یا علی مدد است
    ما لی لا ابکی...؟
    ابکی لِخروج نفسی
    ابکی لِظلمة قبری
    ابکی لــضیق لحدی
    ابکی لِــسوال منکر ٍ و نکیر ٍ
    ایّای ابکی...
    لِخروجی من قبری عریانا ً ذلیلا ً حاملا ً ثقلی علی ظَهری...

    ____________________________________________________

    یا سریع الرضا ! اغفر لمن لا یملک الا الدعا ... ارحم من راس ماله الرجا و سلاحه

    البکا...

    و سلاحه البکا

    وسلاحه البکا

    و ...
    کسی مسیر خدا را به من نشان بدهد

    دل سیاه مرا دست آسمان بدهد

    درون پیله سر در گمی اسیرم ، آه

    کسی برای پریدن به من توان بدهد

    به دشت خیره شدم تا مگر که قاصدکی

    نشانه ای به من از یار مهربان بدهد

    و کاش رنگ غزلهای نا سروده من

    بهار شعر مرا شور ناگهان بدهد

    هزار بیت به وصفش قصیده میخوانم

    اگر که بغض گلوگیر من امان بدهد

    من از حکایت آشفتگی پرم اما

    کجاست او که مرا جرات بیان بدهد ؟

    همیشه منتظرم تا عزیز خوش خبری

    خبر ز آمدن او دوان دوان بدهد

    چه سرد مرده ام اینجا ، کجاست دستی که

    به بند بند وجودم دوباره جان بدهد ؟

    ______________________________________________

    یا اله العاصین الغوث الغوث ...
    دل آلوده با کدام آب تطهیر می شود
    جز چشمه ی مغفرت تو...
    یا غفور و یا رحیم...


    _____________________________________

    چشمه چشمم چو جوشید از سویدای وجود

    ابر باران عنایات تو آمد در سجود ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی