دانلود اهنگ جدید رفقا حلالم کنید ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


نان پاره ز من بستان

جان، پاره نخواهد شد

وان را که منم مأوا

آواره نخواهد شد

وان را که منم خرقه

عریان نشود هرگز

وان را که منم چاره

بی چاره نخواهد شد

---

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام

بیخود شده از خویشم و از گردش ایام

این عشق الهیست

حق لایتناهیست

این عشق الهیست

این شور خداییست

---

آنکس که رُخش بیند

پاداش نخواهد هیچ

بی او به بهشت اندر

یک لحظه نپاید هیچ

این عشق الهیست

حق لایتناهیست

این عشق الهیست

این شور خداییست

---

از خویش برستم من

بر سجده نشستم من

خویشم همه غیر آمد

از غیر گسستم من

بتخانه زدم آتش

آتشکده را خاموش

( لات و هُبل و عُزا

از پایه شکستم من ) ( 2 )

---

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام

بیخود شده از خویشم و از گردش ایام

این عشق الهیست

حق لایتناهیست

این عشق الهیست

این شور خداییست ...

 


نظرات  (۴)

سلام بر زائر حرم امن الهی
سلام بر جوان تلاشگر پرتوان
و سلام بر علی اصغر
رسیدن بخیر دلاور
سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم یه سری به من بزنی
  • احمد داداش
  • سلام بر علی اصغر عزیز
    علی جان من خیلی خیلی از شما و حال و احوالت دورم بحمد الله شما به اصطلاح ما سوراخ دعارو یافته ای
    جدا از شما بهرهای وافری نسیبم شده فلذا همیشه دریادم به نیکی خواهی ماند به امید خدا
    گذاشتم بعد از رفتنت نوشتم تا فکر نکنی به خاطر رفتنت و حال هوای رفتنت این حرفارو میزنم
    و من الله توفیق
  • مهدی فابانی
  • جیگرتو...
    دلم برات شدیدا تنگ میشه
    قسمت نشد قبل از رفتنت یه بوس به ما بدی
    بگذریم...
    کنار مزار حضرت عمرابن خطاب یاد ما باش
    یا حتی تو توالتای حرم پیغمبر

    یاعلی رفتم بقی اما چه سود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی