دانلود اهنگ جدید دلم مثل یک پل ، پر از ردّپاست ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

من ، تو ، او ...

"من" لال شدم ، شدم زبان "تو" و  "او"

خم شد کمرم ، شدم کمان "تو" و "او"

هر چند دلم ز ردّ پا پر شده است

صد شکر شدم پل میان  ...

                                                     "الاحقر"

نظرات  (۶)

  • زهرا خانوم
  • خیلی زیبا بود...
    واقعا زیبا...
    چه قالب قشنگی.......
    ---------------------------------------------
    زیبا نگاه خطاپوش ست
    آرامم
    مثل مزرعه ای که محصولش را ملخ ها خورده اند..
    دیگر
    نگران
    داس ها
    نیستم !
    ----------------------------
    قشنگ بود و اختصاصی !
    سلام دوست
    نفرمایید! گاه آه هم عزیز است.
    البته این آه من یادگار یک خطاست!
    که بد نیست به جهت پیشگیری از تکرار گاه آه آن را به خاطر آورم.
    شعرت فقط وزن داشت... و فاقد محتوا بود!
    یه چیز دیگه هم بود که یادم رفت بگم!... بس که اومدی تو اتاق بزرگمون مزاحم شدی!!... مواظب صندلی پشتی باش!
    ------------------------------------------------------
    سلام عزیز دل
    از انتقادت ممنونم
    فحش از دهن تو طیبات است !
    پـس از هـفـت هـزار سـال زجـر انـسـان ها
    راز خـوشـبـخـتـی بـشـر را کـشـف کـرد

    اسـرار یـک زنـدگـی شـرافـتـمـنـدانـه بـرای
    جـوانـانـی کـه در زنـدگـی مـی خـواهـنـد بـزرگ بـاشـنـد

    مـحـبـوب و تـایـیـد شـده تـوسـط هـزاران جـوان ایـرانـی
    کـه از خـوانـدنـش دگـرگـون شـدنـد
    روی لـیـنک وب سایت کـلـیـک کـن

    اگه این سایت رو با نام راز خوشبختی انسان لینک کنین

    و این سایت را در گوگل محبوب کنین خیلی ممنون میشم
    چه قدر حال و هوای مرا دارند این کلمات...!

    دوباره آن آه قدیمی ِ غبار گرفته از توی حلقم جوشید و حالم را گرفت!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی