دانلود اهنگ جدید دلتنگ امامزاده ام ! :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

بلافاصله پس از مرگم مرا به خاک نسپارید

دوستانم عادت دارند دیر بیایند ...

نظرات  (۸)

چقدر دوستهای ما شبیه همند!...
.........................................
تلخ است که لبریز حقایق شده است ...
  • اسیر سلطان رضا-رهای ارباب حسین
  • سلام . چند ماهی می شد که اینجا نیمده بودم ! نوشته هاتون خیلی محزون تر شده ولی مثل همیشه عالیه!
    این پستتون هم محشر بود! دوستانم عادت دارند دیر بیایند...
  • دلم با دلت تا ابد.......
  • سلام.استاد زیاد غم نخور ما...
    .................................................
    سلام عزیز
    می توان آیا به دل دستور داد !؟
    و حکایت ما
    که همیشه
    حکایت این دیری و دوری !
    آه ...
    آه......
    ...........................................
    فقط آه ...
    سلام دوست
    ممنونم به خاطر تذکرت
    فکر کنم شما بلافاصله بعد از تایید، پست مرا دیدید. جون اون موقع اشکال داشت اما بلافاصله درستش کردم . میشه الان باز هم چک کنی؟ فکر کنم الان دیگه درست باشه
    ...............................................
    سلام
    درست شد
    بودی حالا!!
    ...................................
    هستم اما خسته ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی