دانلود اهنگ جدید دروغ گفته ام آقا کبوترت هستم ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی


آروم آروم ، قدم قدم
دارم میرم سمت حرم
حس می کنم کبوترم
باید که بازم بپرم

اما دیگه روم نمیشه
سرم رو بالا بگیرم
مثل کلاغی روسیاه
پیش نگاهت میمیرم

ورودی باب الجواد
ابری میشه آسمونم
بارون اشک نمیذاره
اذن دخول و بخونم

کریمی اربابمون
کرده دل و غرق جنون

بی اختیار
مثل نسیم
سمت گوهر شادم دوون

کنار کاشیای صحن
پاهام دیگه جون نداره
خجالت از صاحب خونه
انگاری پایون نداره

گنبد طلا آغوشش و
سمت گدا وا می کنه
دوباره نقاره خونه
بدجوری غوغا میکنه ...
                                                                 تابستان 1390                      
                                             "الاحقر"

نظرات  (۱۳)

سلام

ممنون از تبریکتون عزیزم

ضمنا روی این بند یک کم کار کن

یه دستی رو سر و روی وزنش بکش

ورودی باب الجواد
ابری میشه آسمونم
بارون اشک نمیذاره
اذن دخول و بخونم

مأجور باشید یاعلی

ضمنا تو حرم آقام دعاتون میکنم
  • حقیرتر از الاحقر
  • من نیستم
    حال میکنی ها نه!!!
    دوریت برایم سخت سخت است...
    یک روز که عمق نگاهت را نمی بینم
    دنیا برایم کوچک تراز کوچک است...
    -----------------------------------------
    فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت ...
  • حقیرتر از الاحقر
  • http://bikase1.blogfa.com/
    برو این وبلاگ
    بعضی هاش رو بخون خیلی قشنگه

    ---------------------------------------------------
    به روی چشم ...
    سلام علی اصغر...
    خیلی قشنگ بود...
    باورم نمیشه شعر خودت بوده باشه!...
    -----------------------------------------
    سلام محمد جان
    نظر لطفت
    واقعیتش هرجاش عیب و نقص دیدی از سمت ماست
    هرجاشم که با دل بازی کرد کار خودشونه ...
    سلام ...
    با کربلای دل ها به روز هستم...
    چند تا فایل کم حجم هم گذاشتم برای دانلود...
    و همچنین 3 تا فیلم توی ستون وب گذاشتم..
    ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نگذارید...
    یاعلی...
  • جواد حاجی زاده
  • با عرض سلام و با تشکر از همه ی مهربانی هاتان نسبت به این حقیر در سالی که گذشت
    امیدوارم که سالی سرشار از خوبی خوشی سلامتی و سعادت در پیش رو داشته باشید
    با دو رباعی به روزم و منتظر نقد و نظرات ارزشمندتان هستم
    پیروز و خرسند باشید
    بدرود
  • احسان علی آبادی
  • چند روز پیش حرم بودم. نمی دونم چه مرگمه. اصلا دلم نشکست. انگار نه انگار کجام!
    خدا آخر و عاقبتم رو به خیر کنه.
    ممنون از دعوتت.
    -------------------------------------------
    سلامت باشید
    این حال و هوا رو تجربه کردم
    واقعا کشندست !
    السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا
    عکس ومتن پرشوری بود.
    یا مقلب القلوب و الابصار
    یا مدبر اللیل و النهار
    یا محول الحول و الاحوال
    حول حالنا الا احسن الحال


    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار
    نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار

    آپم.....
    ------------------------------------
    حول حالنا ...
  • محمدحسین رحیمیان
  • دل از ازل کبوتر صحن عتیق شد
    ریگ از نگاه مرحمت تو عقیق شد
    یک دم خیال کرد که هستی تو هم خدا
    آن کس که در کرامت و جودت دقیق شد
    اللهم صل علی علی بن موسی الرضا
    پلکی بزن
    که صحن ِ کبوتر نشین تر است
    پلکی بزن که رود بجوشد به گونه هات
    رودی که عاشقانه بجوشد
    معطر است ...
    ---------------------------------------------
    دوباره گندم نگاه تو و آب چشم من ...
  • سید محمدرضا
  • گرد حرم دویده ام
    منا و روه دیده ام
    هیچ و کجا برای من
    صحن رضــــــــا نمی شود
    ------------------------------------
    هیچ کجا ...
  • حقیرتر از الاحقر
  • ممنون
    جوابت رو تو وبلاگ خودم دادم
    زیبا بود
    دلتنگ حرمش هستم
    دارم میرم تو رو یاد میکنم عزیز اونجا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی