دانلود اهنگ جدید داغ امام بیست و هشت ساله بر دوش امام پنج ساله سنگین است ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

خون شهدا بر در و دیوار هنوز

هر روز شود حادثه تکرار هنوز

ای کاش شوم کور نبینم آقا

کنج حرمت تلی از آوار هنوز

                                                 "ابر"

نظرات  (۱)

  • گاهی مرا درخت صدا می زنند!
  • داغ امام بیست و هشت ساله بر دوش امام پنج ساله سنگین است ...

    سلام

    شعر های شما چقدر خوب است ... من همیشه می خواندم گرچه کم نظر می دهم و ارادتم رو اعلام می کنم ولی همیشه از نوشته های پر مغز و خوش ساخت شما لذت می برم...

    خواستم این شعر

    عمار اگر نشد به خدا میثم توایم
    "صد حیف دار نیست" دروغ من و شماست
    یعنی خلاصه بگویم کلام خویش
    این انتظار نیست ، دروغ من و شماست

    رو بزنم توی وبلاگم ولی اجازه نگرفته بودم نزدم اجازه اش را بدهید؟ فرصتی دیگر می زنیم...

    التماس دعای فراوان ...
    یا علی مدد...
    .......................................................
    سلام
    لطفتان مستدام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی