دانلود اهنگ جدید خاکستر کرد ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی



              چه کسی باور کرد !؟

                                   جنگل جان مرا

                                         شعله شمع تو

                                                    خاکستر کرد ...

 -------------------------------------------------------------------------------------




" آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم     


احساس سوختن به تماشا نمی شود! "




نظرات  (۴)

تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق
که نامی خوشتر از اینت ندانم

وگر هر لحظه رنگی تازه گیری
به غیر از زهر شیرینت نخوانم

تو زهری ؛ زهر گرم سینه سوزی
تو شیرینی ؛ که شور هستی از توست

شراب ِ جام خورشیدی که جان را
نشاط از تو ؛ غم از تو ؛ مستی از توست

بسی گفتند دل از عشق برگیر
که نیرنگ است و افسون است و جادوست

ولی ما دل به او بستیم و دیدیم :
که او زهر است اما ... نوشداروست

چه غم دارم که این زهر تب آلود
تنم را در جدایی می گدازد

از آن شادم که در هنگامه ی درد
غمی شیرین دلم را می نوازد

اگر مرگم به نامردی نگیرد
مرا مهر تو در دل جاودانی ست

وگر عمرم به ناکامی سر آید
تو را دارم که مرگم زندگانی ست (فریدون مشیری)
  • شریعتی درد دین داشت
  • سلام
    با مطلبی از نظرات رهبری راجع به شریعتی به روز هستم
    منتظر نظر شما هستم

    بحث مهم و حساسی هست
    امیدوارم نظر فراموشتون نشه...

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • امیر احسان
  • با من بمان این لحظه های آخری را

    باور نکردم غیر تو من دیگری را

    باور نکردم بخت بازی کرد با من

    دنیا رقم زد روزگار بدتری را

    آن شب کنارت پر زدم تا دم دَم ِ صبح

    باور نکردم من چنین خوش باوری را

    با خنده هایت غنچه های باغ خندید

    از من نگیری خنده ی نیلوفری را. . . !

    با گیسوانت شاخه های بید لرزید

    تکرار خواهی کرد حس محشری را. . . !

    تو بی گمان گل کرده در اعماق قلبی

    هرگز نمی بینی چومن عاشق تری را

    درمانده ام از این غزلهای شبانه

    هی پاره کردم بیتهای سر سری را

    تا آخر این داستان با من بمان چون

    باور نکردم رفتن مبهم تری را

    امشب خدا حافظ برایم نیست آسان

    از دست خواهم داد شانس دیگری را


    "سید مهدی نژادهاشمی"
  • مصطفی(احمدی گرافیک)
  • واقعا لطیف بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی