دانلود اهنگ جدید خاکستر ... :: قریب و غریبه

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

قریب و غریبه

دیدی که خون ناحق پروانه ، شمع را ...

بایگانی

من آتش عشق بودم و گشتم سرد

از هر طرفی بخوانی ام هستم "درد"

امروز اگر نفهمی ام ، حرفی نیست

یک روز مرا به یاد خواهی آورد ...

                                                   "الاحقر"

نظرات  (۶)

سلام.ممنون.هرموضوعی که به نوعی بامهدویت درارتباط باشه مینویسم.
انشالله درمورد علمای خودمونم هم خواهم نوشت.
اما این خیلی ارزش داره که یه غربی بهترازخیلی ازمسلمانان با معارف دین مااشنا شود وبه مدارج بالا برسه.وبایدقدرشناس انانی باشیم که درشناخت دین مابه جهان کوشش نمودند.
دل از درد جدایی می کشد آهی و می گوید/ که تنهایی عجب دردیست داد از دست تنهایی
----------------------------------------------------------
اگر تنهاترین تنها شوم. باز خدا هست . او جانشین همه نداشتنهاست ...
  • زهرا خانوم
  • ممنون از حضورتون!

    .....
  • حقیرتر از الاحقر
  • من به آمار زمین مشکوکم
    اگر این سطح پر از آدمهاست؛
    پس چرا این همه دلها تنهاست.........
  • حقیرتر از الاحقر
  • تو که هم درد ، و هم همدردی
    ترسم که به یادت نسپاری من را
    ................................... به عشق تو
    ------------------------------------------------
    من تو را دوست دارم
    تو دیگری را
    و دیگری دیگری را ...
    و اینگونه است که همه تنهاییم ...
    یک روز مرا به یاد خواهی آورد ...

    آفرین ...
    ---------------------------------------------
    مشرف فرمودید ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی